• وبلاگ : جهاد مجازي
  • يادداشت : مسئول سايت ضد دين ، سخنران جشنواره وب ايران
  • نظرات : 38 خصوصي ، 5 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + يك مطلع 

    اولا

    که مسئولاي بالاترين دقيقا مي دونن دارن چه بدعتي ميزارن و ميخوان که اين بدعت رو بزارن

    دليل انقدر زياده که نيازي به گفتن من و شما نيست

    دوما

    مسئولاي سايت کاملا آگاه هستند و حتي براي اين بدعت تلاش هم ميکنند کاربر هايي که براي مديريت انتخاب ميکنن همه مشکل دار هستند و در اين راستا فعاليت ميکنند

    سوما

    ثانيا

    نحوه رفتار اين کساني که در ايران هستند و اين جشنواره کذايي که اتفاقا مسئولينش از کاربران رده بالا بالاترين هستند هم خيلي جالبه

    چهارم

    مسئولين اينترنت و سکوت!

    + mjk 
    100% در اين جسنواره شرکت خواهيم کرد و به حرف هاي آقاي آشفته به عنوان يک متخصص و شخصي که سواد اين مساله را دارد گوش خواهيم کرد.
    شما از چي ميترسي عزيز؟ از اينکه يه موقع از صراط مستقيم دور بشي. خداوند عقل داده و اختيار عمل . شما بيا شرکت کن حرفه بد زد گوشاتو بگير. در ضمن از طرف خودتون صحبت کنين و نه جمع عظيمي که ازشون ذکر کردين.
    100% شرکت خواهيم کرد.
    پاسخ

    خبر حضور اين فرد در اين جشنواره منتشر شد نيازي به حضور ما هم نيست ديگرسايت وبنا با اين اقدام خودش را تخريب کرد!!!
    + ناشناس 
    حتما مي خوايد بريزيد و بگيريد و ببنديد؟ تمام شد اون دوران! خدا هم شما و هم ما را به راه راست هدايت کند. ضربه اي که شما به اسلام و نظام جمهوري اسلامي مي زنيد کم تر از سايت آويزون و امثالهم نيست. موفق باشيد.
    پاسخ

    چرا بريزيم و ببنديم!گذشت اون زمان رسانه ها اسلحه خوبي براي فعاليت هستند سايت وبنا با اين اقدام خودش رو خراب کرد!براي اين وب سايت خبري متاسفيم
    + پسرکوچولو 
    تا اونجايي که من مي دونم بالاترين يک سايت به اشتراگ گذاري هست و مسئولين اون هيچ مسئوليتي در قبال اينکه کي چه چيزي رو به اشتراک ميگذاره ندارند. مثل Rapidshare، توي رپيدشير هم کلي چيزهاي غيراخلاقي پيدا ميشه، بهتر نيست فيلترش کنيم !؟
    اصلا يک سئوال ، حتما بايد همه چيز فيلترينگ و نظارت داشته باشه و فقط چيزهايي از اين سد عبور کنند که موافق هستند !؟؟؟ پس جاي عقيده مخالف کجاست !؟
    و اينکه خود من لينک وبلاگ شما رو از توي همين بالاترين پيدا کردم وگرنه نمي دونستم چنين وبلاگي هم وجود داره.
    پاسخ

    آيا مديريت بخش لينک هاي داغ با مسئولين بالاترين نيست؟!آيا نظارت بر توهين هايي که به پيامبر گرامي اسلام و خاندان پاکش در اين سايت مي شود بر عهده اين افراد نيست؟!
    + يک نفر 
    برادر من، سايت بالاترين به وسيله مهدي يحيي نژاد ساکن لس آنجلس مديريت ميشه. آقاي آشفته يک برنامه نويس هستند و ارتباط شون با اين سايت و چندين سايت ديگه در حد برنامه نويسي است، يعني مسئوليت و کنترلي روي اين سايت و سايت هاي ديگه که ايشون درست مي کنند ندارند.
    در ضمن، بالاترين اونجور جايي که شما ميگي نيست، بالاترين فيلتر شد و افتاد دست ايراني هايي که بيرون ايران هستند يعني ساکنين ايران از اون منع شدند و اين شد که الان مي بيني، توهين به همه اديان هم توش هست، حتي توهين به ارزش هاي اخلاقي ساده. بالاترين از دست رفت به هر حال.
    ولي اينکه شما بخواهي اينجوري نتيجه گيري کني درست نيست، اگه اينجوري هست آقاي نوري زاده در بلاگفا وبلاگ دارد پس آقاي عليرضا شيرازي به عنوان برنامه نويس سيستم بلاگفا و از اون بدتر مدير اين بلاگفا، فردي ضد نظام هست و ما بايد ايشون رو همين الان تو خونه شون توي تهران دستگير کنيم؟
    خود من هم برنامه نويس هستم و وقتي پروژه اي رو مي نويسم و تحويل صاحب کار مي دم ديگه نه مسئوليتي در اين باره دارم نه اصولاً توانايي و امکان و اجازه دست بردن در اون رو. پس لطفاً پيش از اين نتيجه گيري شتاب زده خوب دزد و ديوار رو بشناسيد بعداً اين جوري بر چسب ضد دين و ضد نظام به اين بيچاره بزنيد. به ويژه اينکه ايشون يکي از بهترين برنامه نويس هاي ايراني هستند.
    پاسخ

    دوست عزيز ارائه خدمات به سايت هايي که بر ضد دين و نظام فعاليت مي کنند هم جرم استبه علت همين افرادي که براي شبکه هاي مضلين سايت زدن و هاست فروختن رو هم گرفتن