آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 <      1   2      
 
+ شيدا 

بنام خدا

ايران در خطر = فلسطين در خطر

ماه رمضان امسال اگر چه براي ما ايرانيان در کمال امنيت آغاز شد اما کمي آن سو تر در همين مرزهاي اسلامي ماه رمضان به گونه اي ديگر براي مردمان آن سرزمين تحويل شد اولين روز ماه مبارک در سرزمين مردمان رنج کشيده فلسطين با شهادت يک نوجوان 14 ساله فلسطيني آغاز شد شايد اين مساله خيلي براي ما که به شنيدن اين کشتارها عادت کرده ايم مهم به نظر نيايد چرا که سالهاست با بيخيالي و بي غيرتي نسبت به ملتهاي مسلمان ديگر احساس ترحمي نسبت به اين کشتارها در خودنمي يابيم اما جالب است از نحوه شهادت اين نوجوان هم باخبر شويم نظاميام وحشي صهيون پس از مجروح کردن دست و پاي اين نوجوان در حاليکه به شدت خونريزي داشت از کمک رساني ماشينهاي امدادي به وي ممانعت کردند و همه گي دور پيکر در حال احتضار اين پسربچه حلقه زدند تا از سختي جان دادن يک بچه فلسطيني لذت ببرند .

فلسطين و 60 سال مبارزه براي آزادي آن قضيه اي نيست که تنها به مردمان آن سرزمين وابستگي داشته باشد فلسطين در خطر يعني ايران در خطر فلسطين در خطر يعني تمامي کشورهاي اسلامي در خطر . اگر به دشمن اجازه دهيم به همسلکان دور ما تجاوز و تعدي کند رفته رفته نوبت همسلکان نزديکتر و عاقبت خود ما ميرسد حمايت از فلسطين حمايت از پنج ميليون آواره و بيخانمان نيست حمايت از 70 ميليون هم وطن و بيش از يک ميليارد مسلمان است استاد شهيد مطهري فرمود"« به قول عبدالرحمان فرامرزي كه گفته است اين اسرائيل را كه من ميشناسم فردا ادعاي شيراز را هم ميكند و ميگويد شاعرهاي خود شما سعدي و حافظ و غيره هم در شعرهايشان گفته اند و اسم شيراز را گذاشته اند "ملك سليمان". حالا هر چه بگوييد آن تشبيه است مي گويند شاعر هاي شما اينجا را از قديم گفته اند ملك سليمان پس حالا هم ملك سليمان است .
مگر ادعاي مدينه را ندارند مگر ادعاي خيبر را ندارند ؟ مگر اينها ادعاي عراق و سرزمين هاي مقدس ما را ندارند ؟ "»

و فرمايش ايشان چه زود تعبير شد ادعاي عراق و رود فرات کردن همانا و مالک عراق شدن همانا اين آمريکا نيست که ادعاي چاههاي نفت عراق را ميکند چراکه کسانيکه با پول نفت عراق و اختلاس شرکتهاي نفتي بين المللي عراق هم اکنون بادمشان گردو ميشکنند سناتورهاي يهودي امريکايي هستند کماندوهاي موساد در عراق با کمک سازمان تروريستي منافقين انفجارهاي حرم معصومين و کشتار وسيع مردمي را ترتيب ميدهند که آخرين و فجيع ترين آنها در نيمه شعبان در کربلا بود که پس از انفجار که حدود 500 کشته به همراه داشت و بازبيني دوربينهاي کار گذاشته شده در اطراف حرم امام حسين عليه السلام و شناسايي افراديکه با چادر زنانه اطراف حرم با پرس و جو از عابرين براي کار گذاشتن بمب اطلاعات ميگرفتند سرانجام مشخص شد اين افراد که با هيبت زنانه اقدام به جمع آوري اطلاعات ميکردند از اعضاي گروهک تروريستي منافقين در خاک عراق بودند . حال ما با بي توجهي و پشت گوش انداختن اهميت قضيه فلسطين ادعاي بعدي ايشان را به راحتي برآورده ميکنيم . هنگاميکه بحث از کمک مالي به فلسطين ميشود با اينکه پشيزي از اين بابت کمکي نميکنيم با وقاحت سخنان مزدوران صهيونيست را تکرار ميکنيم:

" وقتي فقير در داخل کشور داريم ديگر نوبت فقراي فلسطين نميرسد .

ضمنا اگه اين روزا كم بهتون سر زدم بخاطر گرفتاريه

يكم سرم شلوغه

راستي با مطلبي درباره ميوه ممنوعه بروزم

يا حق

سلام

نماز روزه قبول

و جهادتون

خيلي خوشحالم كه تلاش شما عزيزان داره به نتيجه ميرسه

اجرتون با صاحب اين شبهاي

من رو هم از دعا فراموش نكنيد

يا حق

+ &#1740;ک مجاهد 
سپاس از شما دوستان! در اين شبهاي قدر ، که يادواره ي خاطره ي تلخ ضربت مولا علي هست دل هايمان به نوري روشن شد ....که شايد بازهم يگانه نويسان همراه او باشند

با سلام ؛

اگر تعداد آدرس هاي ارسالي رو هم ذكر مي كردين بهتر بود .

يا علــي

+ سهند ! 
به همين خيال باش جوجه !

گر به نازد به علي شيعه ندارد عجبي

عجب اينجاست خدا هم به علي مينازد

اجرتون با مولا علي (ع)

اجرت با سيد الشهدا (ع)

اين سايت رو كه بارها گفتم بده ببندن كامل كه بخوني ميفهمي به امام حسين(ع)تو هين كرده اين حروممممممممممزاده

شب هاي قدر وايام شهادت مولا علي (ع) بهترين فرصت براي نزديك شدن به حضرت حق واهل بيت عصمت وطهارت است پس قدرش را بدانيم

التماس دعا

مديريت وبلاگ علوم قرآني

سلام

توي اين روز عزيز انشاالله جواب كار بزرگي رو كه كردين ميگيرين

ما تا آخر ايستاده ايم

 <      1   2