سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پلاک نت

بسم الله القاصم الجبارین
ای دشمن حق ما دلیر و حق پرستیم
برگرد تا سربند یازهرا نبستیم

حدود 5 سال بود که پایگاه های اینترنتی با مطالب ضد دین و مستهجن در محیط اینترنت و به زبان فارسی فعالیت می نمودند و در کنار آنها وبلاگ هایی نیز با تغذیه از این پایگاه ها اقدام به انتشار مطالب مستهجن و ضد دین می کردند.
متاسفانه در این مدت هیچ یک از نهاد ها و سازمان های امنیتی اعم از قوه قضائیه،وزارت اطلاعات و ... اقدامی بر علیه این شبکه های فساد انجام ندادند.
مطمئنا اگر این نهادها و سازمان ها درک می کردند که 300 هزار عضو برای یک سایت به چه معناست به خودشان می آمدند.
مطمئنا اگر این نهادها و سازمان ها درک می کردند که روزی 25 هزار آی پی بازدید با وجود فیلترینگ به چه معناست به خودشان می آمدند.
مطمئنا اگر مسئولین ما حداقل اطلاعات را در مورد دنیای مجازی و جنگ سایبری که دشمن بر علیه ما شروع کرده ، داشتند به خودشان می آمدند.
اما طبق فرمایش حضرت امام که فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود فرزندان حضرت روح الله (ره) در سپاه پاسداران هنگامی که بی مسئولیتی برخی را مشاهده نمودند اینبار هم وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم نشان داده و به دشمنان ثابت نمودند برای حزب الله همه چیز دست یافتنی است و در شرایطی که هیچ احدی فکر دستگیری گردانندگان این سایت ها را هم نمی کرد(با توجه به کامنت هایی که برای جهاد مجازی فرستاده می شد و در آن به عدم توانایی نیروهای حزب اللهی برای انهدام این سایت ها اشاره می شد.)در ابتدای سال 88 خبر انهدام این سایت ها و دستگیری گردانندگان اصلی با توجه به اقامت در خارج از کشور در رسانه های داخلی و خارجی پیچید و برگ افتخار دیگری در دفتر سربازان حضرت روح الله در سپاه پاسداران ثبت شد.

اعضای گروه جهاد مجازی ضمن قدردانی و تشکر از نیروهای اطلاعات سپاه پاسداران حمایت کامل خود را از این اقدام و ادامه آن و فعالیت سایت گرداب اعلام می دارد و آماده هر گونه همکاری با این عزیزان می باشد.

جبروتهم تحت اقدام حزب الله
عظمت آنها زیر گام های حزب الله است


نوشته شده توسط : کمیل | یکشنبه 88 فروردین 30 | ساعت 1:59 عصر

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

وب سایت مجلات پزشکی عربستان هک شد
وب سایت
مسابقات هک!!!
89 ، سال خیانت دستگاه های دولتی
فتح سایت اسرائیلی
فتح وب سایت آل سعود
آغاز انتفاضه سایبری بر علیه آل سعود و آل خلیفه
نکاتی در باب مستند ظهور نزدیک است
ما ضعیف نیستیم ، مظلومیم
چند سوتی در خود زنی هاشمی
تشکر از شورای هماهنگی فعالین سایبری
کار گروه فنی شورای هماهنگی فعالین سایبری
همایش امت عاشورایی
انتقادی به مطالب مامور مخصوص
گاف نامه 3
[همه عناوین(166)][عناوین آرشیوشده]