سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پلاک نت

بسم الله القاصم الجبارین
ای دشمن حق ما دلیر و حق پرستیم
برگرد تا سربند یازهرا نبستیم

پس از تلاش برای عادی جلوه دادن محتویات و نوع مدیریت سایت ضد دین و ضد انقلاب بالاترین توسط مسئولین سایت وبنا با دعوت از مسئولین سایت بالاترین جهت سخنرانی در جشنواره وب فارسی این بار سایت کلوب اقدام به درج کنترلی جهت اضافه نمودن ویدئو از سایت یوتیوب نمود.

این در حالی است که یوتیوب تا چندی پیش در کشور به دلیل وجود میلیون ها فیلم غیر اخلاقی (همجنس بازی و ...) ، وجود هزاران کلیپ در توهین به اعتقادات اسلامی و شیعی و همچنین سانسور ویدئو های ضد صهیونیستی فیلتر بود اما حدودا چند هفته ای است فیلتر این سایت برداشته شده و اقدام سایت کلوب نیز دقیقا بعد از برداشته شدن فیلتر این سایت انجام پذیرفت.
باید به این نکته توجه نمود مسئولین سایت کلوب هنوز نتوانسته و نخواهند توانست تخلفات صورت گرفته در سایتشان از جمله انتشار تصاویر مستهجن ، انتشار تصاویر و مطالب توهین آمیز نسبت به موضوعات مذهبی و دینی و همچنین توهین های گسترده به نظام جمهوری اسلامی و مسئولان ، را جمع آوری نماید.
حال چطور می توانند از عدم انتشار ویدئو های مستهجن و یا ضددین و ضد نظام بوسیله کنترل جدیدی که ایجاد نموده اند جلوگیری نمایند.
به هر حال تا جایی که در توان باشد اعتراض  خود را نسبت به این اقدام اعلام می داریم و امیدواریم کسی پیدا شود و ابهامی که در ذهنمان بوجود آمده از ارتباط رفع فیلتر یوتیوب و اضافه شدن انتشار ویدئو های این سایت در سایت کلوب را رفع نماید.

جبروتهم تحت اقدام حزب الله
عظمت آنها زیر گام های حزب الله است


نوشته شده توسط : کمیل | چهارشنبه 88 اردیبهشت 30 | ساعت 8:48 عصر

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

وب سایت مجلات پزشکی عربستان هک شد
وب سایت
مسابقات هک!!!
89 ، سال خیانت دستگاه های دولتی
فتح سایت اسرائیلی
فتح وب سایت آل سعود
آغاز انتفاضه سایبری بر علیه آل سعود و آل خلیفه
نکاتی در باب مستند ظهور نزدیک است
ما ضعیف نیستیم ، مظلومیم
چند سوتی در خود زنی هاشمی
تشکر از شورای هماهنگی فعالین سایبری
کار گروه فنی شورای هماهنگی فعالین سایبری
همایش امت عاشورایی
انتقادی به مطالب مامور مخصوص
گاف نامه 3
[همه عناوین(166)][عناوین آرشیوشده]