سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پلاک نت
بسم الله القاصم الجبارین
ای دشمن حق ما دلیر و حق پرستیم
برگرد تا سربند یا زهرا نبستیم
چند وفت پیش یک فیلم سینمایی دیدم که داستانش در مورد زندانی های یک زندان در آمریکا بود که یک تیم فوتبال داشتن و زندانبان ها از زندانیان درخواست ترتیب دادن یک مسابقه را کردند.تیم زندانی ها کلی تمرین کرد کلی سختی کشید تا روز مسابقه فرا رسید.بازیشون شروع شد و نیمه اول زندانی ها 2 تا گل زدن.نیمه دوم تا حدود دقایق 80 ، 2 تا دیگه زدن نتیجه 4 بر صفر بود که وقتی رئیس زندان دید تیمش داره می بازه با یک سوت که زدنش چند ثانیه طول نکشید بازی رو لغو کرد و تیم زندانیا اول یه کتک مفصل خوردن و بعد هم انداختنشون توی انفرادی.زندانی ها هم در حسرت وقت و انرژی که صرف کرده بودن...
ناخودآگاه یاد فعالیت در سایت های اجتماعی که این روز ها همه عشق فعالیت توش رو دارن و بعضی ارگان ها هم تیم تشکیل دادن و بودجه مردم بدبخت رو بدون کار کارشناسی میدن به بعضی از فعالین نت که توی اینطور سایت ها فید ، لاگ ، لینک و هزار تا کوفت و زهر مار دیگه بزارن که چی؟ برای اینکه آقا ما داریم با جنگ نرم و فیدها و لاگ ها و لینک های ابرقدرتهای غربی و شرقی مبارزه می کنیم...!!!
چون کار برنامه نویسی وب هم می کنم(ریا نباشه) این قضیه اومد توی ذهنم که کل کارشون با یه خط delete دستور sql توی دیتا بیسشون میره هوا!!!
delete from tblusers where username=har chi bache hezbole



بدبختی ، این امت حزب الله هم هر کاری می کنن می خوان بکنن تو بوق و کرنا که حالشو ببرن یا بودجه بگیرن و اینقدر بصیرت ندارن که بدونن چون دارن بعنوان یک زندانی در زندان های شبکه های اجتماعی صهیونیستی کار می کنن حداقل خودشونو سوخت ندن که دستور sql بالا اجرا بشه.
به هر حال من باب تذکر و یا اعلام خطر به زندانی هایی که در زندان توییتر ، زندان فرند فید ، زندان فیس بوک ، زندان بالاترین ، زندان دنباله ، زندان کلوب! و زندان یوتیوب اعلام می کنم سرشون رو از برف بیرون بیارن یه نگاه به دورشون بندازن همش دیوار های زندانه...زندانی که بدون جرم و با رضایت خودتون واردش شدید و اگر بخواید راحت می تونید از این زندان ها فرار کنید.
دوستان دستور زیر رو یادتون نره :
delete from tblusers where username="har chi bache hezbole : جناب دیتا بیس صهیونیستی یوزر هایی که بچه حزبولن حذف بفرمایید....زمان اجرای این دستور هم چند ثانیه بیشتر طول نمی کشه
اما راهکار:
چرا زندانی بشیم؟ چرا با میل خودمون بریم زندان؟ چرا با زندانبان ها بازی را شروع کنیم که اگر در حال برنده شدن بودیم با یک سوت جناب رئیس زندان همه زحماتمون بر باد بره؟!!!
زندان بسازیم...صهیونیست ها را وارد زندان های اینترنتی خود کنیم...سایت هایی به زبان آنها بسازیم...شبکه های اجتماعی را ما راه بیندازیم...خدا پدر و مادرش رو بیامرزه تحریم اینترنتم برداشت دیگه چی می خوایم؟!
یکی از دوستان پرسید چرا اون سایتتون "که اگر اینجا بگم اسمش چیه سوخت میره و ساسپند میشه" رو به زبان انگلیسی ساختین؟
گفتم کلی پول از جیب خودم بزارم سایت بزنم امثال تو توش حال کنن؟ بزار یه ذره خیر ما به صهیونیستا برسه!!!
زندان بسازیم... صهیونیست ها تیم زندانیان... ما تیم زندانبان ها... داشتیم می باختیم یه خط دستور sql... داشتیم می بردیم هم به بازی گرفتن زندانیا(البته شایدم به راه راست هدایت شدن که البته هدفمون از زندانی کردن اونا اینه)
خدا رو شکر سیستم های اطلاعاتی و عملیات روانی مملکت هم که تعطیل... هنوز روش های جمع آوری اطلاعات آشکار رو یاد نگرفتن... آقایون ، فکر کردید صهیونیستا دلشون به حال من و شما سوخته برامون یوتیوب بزنن؟!!! 
جبروتهم تحت اقدام حزب الله
عظمت آنها زیر گام های حزب الله است

نوشته شده توسط : کمیل | چهارشنبه 88 اسفند 19 | ساعت 9:59 عصر

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

وب سایت مجلات پزشکی عربستان هک شد
وب سایت
مسابقات هک!!!
89 ، سال خیانت دستگاه های دولتی
فتح سایت اسرائیلی
فتح وب سایت آل سعود
آغاز انتفاضه سایبری بر علیه آل سعود و آل خلیفه
نکاتی در باب مستند ظهور نزدیک است
ما ضعیف نیستیم ، مظلومیم
چند سوتی در خود زنی هاشمی
تشکر از شورای هماهنگی فعالین سایبری
کار گروه فنی شورای هماهنگی فعالین سایبری
همایش امت عاشورایی
انتقادی به مطالب مامور مخصوص
گاف نامه 3
[همه عناوین(166)][عناوین آرشیوشده]