سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پلاک نت

بسم الله القاصم الجبارین
ای دشمن حق ما دلیر و حق پرستیم
برگرد تا سربند یازهرا نبستیم

بسمه تعالی
با توجه به خبر مندرج در خبرگزاری محترم رجانیوز ، نکات ذیل جهت اگاهی کلیه مخاطبان باطلاع می رسد:
1- گروه جهاد مجازی به این دلیل تصمیم به هک سرویس بلاگفا گرفته است که مدیر سرویس مذکور ، امکانات خویش را در مسیری غیرهمسو با منافع و مقررات نظام اسلامی بکارگرفته و هیچ مرجع قانونی و حقوقی نیز ، نامبرده را بخاطر تخلفاتش مورد مواخذه قرار نمی دهد و نامبرده کماکان به عملکرد غیرقانونی خود ادامه می دهد.
2- گروه جهاد مجازی طرح مهاجرت وبلاگ نویسان ارزشی از بلاگفا را با هماهنگی جمع بزرگی از وبلاگ نویسان ارزشی در دست اجرا دارد لیکن عملیات هک طراحی شده از سوی این گروه ، از نوع عملیات مخرب یا غیر فعال کننده ( مانند عملیات هک DOS - Denail Of Service ) نخواهد بود و این عملیات برای در اختیار گرفتن کنترل این سرویس و حذف وبلاگهای ضد اخلاقی ، ضد دینی و ضد امنیتی معارض نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی و اجرا خواهد شد و مشکلی برای عملکرد سایر وبلاگها و کارکرد عمومی سیستم بلاگفا پدید نخواهد آمد . از این لحاظ هیچ نگرانی ای برای وبلاگهای مذهبی و عمومی فعال در این سرویس وجود ندارد. بدیهی است هر زمان مبادی قانونی سرویس بلاگفا را به انجام وظائف قانونی و ذاتی ، متعهد نموده یا خود سرویس بلاگفا تعهدات قانونی و شرعی خود را انجام دهند طراحی و اجرای مقدمات این عملیات متوقف خواهد شد. در غیر این صورت، گروه جهاد مجازی کل سرویس بلاگفا را از کنترل مدیران فعلی آن خارج و ضمن پاکسازی وبلاگهای منفی که از نظر قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران مستحق حذف می باشند ، مسیر ارتزاق مالی مدیران آن یعنی تبلیغات را مسدود خواهد نمود.
3- آقای شیرازی ادعای خود مبنی بر توهین و تلاش برای حذف وبلاگهای اصلاح طلب از سوی گروه جهاد مجازی را هرگز ثابت ننموده و گروه جهاد مجازی طرح این ادعا را صرفا تلاشی زشت ، برای فرار از حقیقت و مسئولیت و انحراف اذهان از موضوع اصلی می داند. گروه جهاد مجازی دلیلی برای ضرورت توهین به شخص یا اشخاص ندیده از آقای شیرازی درخواست می کند دلائل خود را یا بشکل اینترنتی یا بشکل قانونی ارائه و اقامه دعوا نمایند. لیست های ارسالی این گروه نیز در اختیار آقای شیرازی است و ایشان می تواند برای اثبات ادعای خود آن را با مسئولیت خود منتشر سازد. لازم به ذکر است لیستهای ارسالی از سوی این گروه حاوی وبلاگهای مستهجن ، الحادی و ضد امنیتی حامی گروهک منافقین و تعداد کمی جریانات چپ کمونیست محارب بوده و تنها دسته بندی غیر موجود در این لیست – و وبلاگهای هک شده – وبلاگهای جریان دوم خرداد است.
4- همچنانکه در خبر آن خبرگزاری محترم نیز مندرج می باشد ، بلاگفا با کمال بی توجهی ، نسبت به حذف وبلاگهای ضد دینی ارسالی از سوی این گروه برای مدیر آن – برای نمونه وبلاگی که مکررا مرتکب توهین مستقیم غیر اخلاقی نسبت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) شده است– اقدام نمی نماید. در حالیکه فهرست این موارد برای مدیر این سرویس مدتها است ارسال شده و درصورتیکه مدیر این سرویس مسئولیت انتشار این فهرست ها را می پذیرد ، گروه جهاد مجازی حاضر به ارائه این فهرست به رجانیوز می باشد.
5- در این میان ، جای خالی نظارت مسئولین قضایی و امنیتی نظام جمهوری اسلامی ایران بر عملکرد این سرویس دهنده متخلف بسیار جدی است. جای تاسف دارد که فردی این چنین منافع و خطوط قرمز نظام اسلامی را بازیچه منافع سیاسی و اقتصادی خویش قرار داده و کماکان به فعالیت علنی و یقه گیری سایبری ادامه دهد . اقدامات این گروه نیز بر اساس بند نهم وصیتنامه نورانی حضرت امام خمینی (ره) دال بر حضور مردم در هر عرصه ای که مسئولان به وظیفه خود عمل نکردند و همچنین اصول موضوعه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در امر به معروف و نهی از منکر صورت می گیرد و البته مسئولیت تغییر مسیر رخ داده در عملکرد این گروه از "تهیه لیست" ، به "تلاش برای هک بلاگفا" ، ناشی از تخلف و خلف وعده مدیر سرویس مذکور می باشد.
6- در پایان از حساسیت و اطلاع رسانی بیطرفانه رجانیوز تشکر بعمل می آید.

لینک خبر خبرگزاری رجانیوز : http://www.rajanews.com/News/?15324

جبروتهم تحت اقدام حزب الله
عظمت آنها زیر گام های حزب الله است

گروه جهاد مجازی
متن خبر سایت رجا نیوز به این شرح می باشد:
ادامه کشمکش میان گروه هکری و یک سرویس وبلاگ
کشمکش میان سرویس دهنده بلاگفا با گروه هکری جهاد مجازی درخصوص مسدود کردن وبلاگهای ضد دینی و معاند جمهوری اسلامی همچنان ادامه دارد.
به گزارش رجانیوز، پس از آنکه این گروه هکری هدف خود را پاکسازی سرویسهای وبلاگ نویسی از وبلاگهای غیراخلاقی و معاند معرفی کرد و اقدام به هک حدود 50 وبلاگ نمود، بین این گروه و سرویس وبلاگ نویسی بلاگفا (که بخشی از وبلاگهای هک شده از خدمات آن سرویس استفاده می کردند)، توافقی برای توقف هک صورت گرفت.

بر اساس این توافق مقرر شد، گروه جهاد مجازی نسبت به جستجوی سرویس بلاگفا اقدام و ضمن خودداری از هک کردن وبلاگهای منفی، آدرسها را برای حذف به میزبان این سرویس ارائه نماید.
بر اساس مقررات مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، کلیه سرویس دهندگان خدمات مختلف اینترنتی موظف به پاکسازی سرویس خود از محتویات غیرمجاز می باشند.
با این حال، با گذشت مدت قابل توجهی از این توافق، سرویس بلاگفا، نسبت به انجام تعهدات قانونی و توافق مزبور، در مورد پاکسازی وبلاگهای آلوده، اقدام ننموده و این امر موجب تهدید گروه مجازی به هک سرویس بلاگفا شده است.
مدیر بلاگفا در گفتگو با برخی وبلاگ نویسان، علت این عدم اقدام را، توهین گروه هکری مذکور به وی خوانده و افزوده است: این گروه بدنبال حذف وبلاگهای با محتوای سیاسی، جناحی است و لیستهای ارسالی از این گروه برای بلاگفا اغلب حاوی وبلاگهای سیاسی جریان اصلاح طلب می باشد.
از سوی دیگر گروه جهاد مجازی نیز مدعیست، وبلاگهای معرفی یا هک شده، وبلاگهای حامی گروهک منافقین و با رویکرد کمونیستی بوده و برخی وبلاگهای دیگر نیز محتوای توهین آمیز علیه مقدسات و یا نهادهای قانونی و رسمی داشته اند.
به هر ترتیب علیرغم ادامه فعالیت وبلاگهای غیراخلاقی و معاند در سرویس دهنده بلاگفا (که البته در سایر سرویس دهنده ها نظیر پرشین بلاگ، نمونه های بیشتری وجود دارد) به نظر می رسد، تصمیم این گروه برای هک سرویس دهنده بلاگفا نیز که وبلاگ های مذهبی و اصولگرای متعددی بر روی این دامنه به روز می شوند، مبهم و غیر منطقی است.

نوشته شده توسط : کمیل | جمعه 86 شهریور 23 | ساعت 9:56 عصر

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

وب سایت مجلات پزشکی عربستان هک شد
وب سایت
مسابقات هک!!!
89 ، سال خیانت دستگاه های دولتی
فتح سایت اسرائیلی
فتح وب سایت آل سعود
آغاز انتفاضه سایبری بر علیه آل سعود و آل خلیفه
نکاتی در باب مستند ظهور نزدیک است
ما ضعیف نیستیم ، مظلومیم
چند سوتی در خود زنی هاشمی
تشکر از شورای هماهنگی فعالین سایبری
کار گروه فنی شورای هماهنگی فعالین سایبری
همایش امت عاشورایی
انتقادی به مطالب مامور مخصوص
گاف نامه 3
[همه عناوین(166)][عناوین آرشیوشده]