سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پلاک نت

بعضی از سرویس دهنده های اینترنتی  که بوسیله ارتباطات گسترده و استفاده از رانت اطلاعاتی و اقتصادی سالهاست در فضای مجازی کشور فعالیت می کنند یکی از اصلی ترین تولیدکنندگان و حمایت کنندگان از وبلاگهای مستهجن و ضددینی و ضدانقلابی در کشور عزیزمان ایران  در مسیر به انحراف کشاندن جوانان این سرزمین  می باشند و در این میان  نقش سرویس دهنده پرشین بلاگ با مدیریت مهدی بوترابی  بسیار حائز اهمیت است چرا که این سرویس دهنده اولین سرویس دهنده وبلاگ فارسی مدیران پرشین بلاگ باید مجازات شوند را در کشور ایجاد و به یقین  دشمن از بستر این سرویس دهنده  و دیگر سرویس دهنده ها هزاران وبلاگ ضددینی و مستهجن و .... را در طول چند سال گذشته مدیریت و در فضای مجازی کشور قرار داده است البته در این میان هزاران وبلاگ دیگر بصورت مثبت نیز در زمینه های خاطره ، داستان ، شعر و مسائل مذهبی و انقلابی و....  نیز  فعالیت می کنند که این موضوع قابل تقدیر است اما  در رصد  چند ماهه ما از این سرویس دهنده  (پرشین بلاگ) به وبلاگهایی برخوردیم که دارای سابقه ای طولانی در نوشتن محتویات مستهجن در زمینه های بسیار کثیف سکس با محارم و ارتباطات نامشروع  و سایتهای بسیار مبتذل و تصاویر کاملا پورنوگرافی بودند که مطمئن هستیم قشر وسیعی از وبلاگ نویسان از هر دین و مذهبی و با هر گرایش سیاسی و جناحی با  حضور  و تولید آنها در این سرویس دهنده و کلا در فضای مجازی کشور  مخالفند  متاسفانه  حائز اهمیت و توجه است که این سرویس دهنده برخلاف سرویس دهنده های دیگر حتی بصورت صوری هم  بخش گزارش تخلفات خویش را هم فعال نکرده و تمام مستندات ما نشان می دهد که مدیران اصلی و مدیر فنی  این سرویس دهنده در بسط و توسعه اینگونه وبلاگها برنامه ریزی دراز مدت داشته و آنها را مورد حمایت خویش قرار داده و از حذف و برخورد با اینگونه وبلاگها برخلاف تعهد نامه خود پرشین بلاگ خودداری می ورزند  ما نمونه ای از وبلاگهای غیر اخلاقی و مستهجن را  که توسط  این سرویس دهنده  پشتیبانی شده و مراجعه کننده گانی بالای چند هزار نفر در روز  دارند را برای مقامات قضایی مسئول در این زمینه ارسال نموده و از آنها برای مدیران این سرویس دهنده  تقاضای برخورد قضایی را کرده ایم  و در همین راستا مصرانه  از قوه قضاییه  می خواهیم برای دفاع از  مردم و جوانان ما که مورد اسیب اخلاقی  این سرویس دهنده و دیگر سرویس دهنده ها قرار گرفته  و می گیرند و برای مقابله  با تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب  که از بسترهای ایجاد شده  توسط این سرویس دهنده  و دیگر سرویس دهنده ها استفاده می کنند قاطعیت نشان داده و  جز از خدا و خشم الهی از هیچکس و هیچ جریانی نهراسد.

یکی از نظرات بسیار مستدل  از  حامیان این پست به نام آقا مهدی

میدونم اکثر اونایی که میان اینجا و این مطالب رو می خونند تو جریان این موضوعاتی که همینک به اونها پرداختید هستند ولی مثالی میزنم برای اون دسته از دوستایی که هنوز جدی بودن و خطرناک بودن این موارد رو حس نکردند وهمینطور واضح تر میگم تا شاید آقای بوترابی و خدم وحشمش و بوترابی هایی که سرشون رو کردن زیر یرف بدونند که این کار کثیفشون از دید بچه های پاک و دلسوز ایران مقتدر، دیندار و آزاد _ ایرانی که تنها آزادی ، تدین و اقتدار رو در گرو پاکی ،عفت و دینداری مردمانش میخواد_ هیچ وقت پنهون نمی مونه.
خب حالا مثالم رو میزنم :
فرض کنید شما یک شخص کوچیک توی خانوادتون دارید مثل یک خواهر یا برادر و یا بچه ای تو سن مثلاً زیر 16 سال و یه روزی بیایید ببینید که این عزیزتون نشسته پای صحبت شخصی که بیشتر به یک حیون کثیف و نجس شبیه تا یک آدم . یعنی چی ؟! یعنی اینکه اون جونوره داره از جزء جزء رابطه کثیف جنسیش با یه فاحشه و یا حتی از رابطه جنسیش با خواهر یا مادرش برای این عزیزتون تعریف میکنه . میخوام ببینم چه حالی بهتون دست میده .دوست دارید چیکارش کنید؟!! شاید بعضی ها بگن اصلاً همچین چیزی تو واقعیت اتفاق نمی افته و اونقدر تصور یک همچین عملی براشون درد آوره که نیمخوان هیچ وقت حتی بهش فکر کنند . ولی من ازتون خواهش کردم که این تصور رو بکنید ! در ادامه این قضیه متوجه میشید که این جانوران کثیف یواش یواش تعدادشون داره هر روز زیادتر میشه و هدفشون تنها و تنها اینه که جمعیت جوان و نوجوان ما رو با ارائه یکسری اطلاعات زشت و کثیف مثل نشون دادن تصاویر ناجور س—ک—سی و خوندن یکسری داستان س—ک—سی این بیچاره ها رو ترغیب به انجام اعمال کثیف مثل داشتن رابطه جنسی با محارم خودشون مانند مادر و خواهر و خاله و ... ( دارم اینا رو مینویسم اونقدر حالم بده که دوست دارم تف بندازم به روی بانیان این کارها ...) میکنند . حالا اگه بفهمید که این افرادی که با این قصد شوم و کثیف جلو اومدن خودشون به تنهایی قدرت و جرات اینکار رو نداشتند وتنها با حمایت یک تیم به این کارها دست میزنند چه فکر برای این افراد میکنید؟ کدومشون باید بیشتر از همه مجازات بشه ؟
خب حالا با گفتن مثال بالا بهتون میگم که داستان چیه ! اونایی که دارند روز به روز عده شون زیاد میشه و به نوعی خودشون قربانی سیاست کثیف اون تیمها هستند همین افراد ذلیل و زبونی هستند که امروزه رو آوردن به داستان نویسی و ایجاد وبلاگهای کثیف جنسی با رنگ و لعابهای مختلف . میان عکس پو-رن میدن ، داستان کثیف رابطه جنسی با محارم و خانواده مینویسند و جوری این مطالب را ارائه میکنند که اون بیچاره ای که داره اینا رو میخونه یک لحظه به اون اعمال فکر می کنه . بوترابی و خدم و حشمش و همه اون سرویس های وبلاگی که مثل همین آقای دکتر بی مدرک !! دارند این افراد رو حمایت میکنند تا به خاطر سود خودشون دست به هر کثافتی بزنند باید محاکمه و مجازات بشن. خودتون قضاوت بکنید ببینید چقدر موضوعاتی مثل عکسهای ناجور زیاد شده. فقط کافیه یه سرچ کوچیک بکنید دختر ایرونی یا داستان س—ک--سی خب حالا نتایج رو بخونید . بله تعجب آوره ! اکثر بالاتفاق این نتایج تو زمین وبلاگها ، اونم وبلاگهایی مثل پرشین بلاگ و میهن بلاگ و بلاگفا و بلاگ اسکای داره اتفاق می افته.
من سئوال دارم آقای دکتر بی مدرک ! آقای بوترابی قصدت از این کار چیه ؟!!! میگی نمیدونی من جوابتو میدم . تو بیجا میکنی که این حرفو میزنی . آقایون رذلی که تو وبلاگهای دیگه مثل میهن بلاگ و بلاگ اسکای و بلاگفا دارید مدیریت میکنید و سود های چند ده میلیونی در ماه عایدتون میشه . این پول ها رو در کنار خونوادتون چه جوری مصرف میکنید . آقای بوترابی بچه خودتو هم تو این کار هست ؟ داستان سکسی میخونه یا مینویسه ؟ چیه رگ غیرتت داره ورم میکنه . ؟!! آدم ناحسابی همه اونایی که تو این قضیه من اسم بردم رو مثل بچه خودت بدون تا رگت متورم تر بشه . ببینم کاری میکنی . من که بعید میدونم. !!
من در اینجا اعلام میکنم به عنوان یک ایرانی مسلمان ، به عنوان کسی که خودم رو در برابر جوانها و نوجوانهای این کشورش مسئول میدونه تا نهی از منکر کنه از این مطلبی که تو این سایت خوندم کاملاً دفاع میکنم و خواستار مجازات بدون شک و شبهه اعــــدام برای مسببین و مجریان این جریان ، این ناتوی فرهنگی که اینبار کانون مقدس ترین اجتماع در بین انسانهای دنیا یعنی خانواده را نشانه رفته ، می باشم .


نوشته شده توسط : کمیل | پنج شنبه 87 اسفند 22 | ساعت 12:16 عصر

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

وب سایت مجلات پزشکی عربستان هک شد
وب سایت
مسابقات هک!!!
89 ، سال خیانت دستگاه های دولتی
فتح سایت اسرائیلی
فتح وب سایت آل سعود
آغاز انتفاضه سایبری بر علیه آل سعود و آل خلیفه
نکاتی در باب مستند ظهور نزدیک است
ما ضعیف نیستیم ، مظلومیم
چند سوتی در خود زنی هاشمی
تشکر از شورای هماهنگی فعالین سایبری
کار گروه فنی شورای هماهنگی فعالین سایبری
همایش امت عاشورایی
انتقادی به مطالب مامور مخصوص
گاف نامه 3
[همه عناوین(166)][عناوین آرشیوشده]