• وبلاگ : جهاد مجازي
  • يادداشت : اعتراض به فعاليت کافران(بهائيان) در بلاگفا
  • نظرات : 43 خصوصي ، 29 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    مجموعه زير گلچيني از وب نوشته هاي عليرضا شيرازي (مدير شرکت بلاگفا) در وبلاگ شخصي خود است . تمام متون دست نخورده از وبلاگ عليرضا شيرازي کپي برداري شده اند :

    ابتذال در سخن :

    حدود دو سال پيش در جلسه پاياني يک پروژه مربوط به يک سايت، کارفرما که فردي پا به سن گذاشته و مذهبي بود احتمالا براي ايجاد ارتباط صميمي تر از من پرسيد که چند سال دارم و بعد هم پرسيد که ازدواج کرده ام يا نه! سپس با طعنه خاصي و با اشاره به من رو به دوست هم سنش گفت من نمي دانم اين جوونها تا بيست و هفت يا سي مجرد زندگي مي کنن چه ميکنن!؟ در حاليکه فرد مقابل لبخندي در پاسخ داشت من هم به عنوان جوان مجرد جلسه گفتم هيچي حاجاقا! من باکره موندم!.

    رسمي کردن فحشا و منکرات :

    اگر نيازي عاطفي و جنسي را در سنين جواني به عنوان يک حقيقت بپذيريم از چند شکل خارج نيست و احتمالا يکي از گزينه هاي زير شامل حال آنها مي شود :

    مثبتها! آنها تحمل ميکنند ولي خوب هر از گاهي ممکن است ارتباطي عاطفي با فرد ديگري هم داشته باشند. ديدار در کافي شاپ يا قرارهاي دوستانه ! تفريح در شهر و شايد هم کمي هم شيطوني!... .

    نظر مثبت به رابطه جنسي خارج از قاعده (زنا) : (به "بهتر" و "خوش" توجه کنيد)

    شيطونها! بالاخره که اين اتفاق مي‌افتد! حالا چه بعد از ازدواج چه قبل از آن! شايد هم يک حادثه باشد ! نفهيدم چي شد! اين هم گروه ديگري هستند گروهي که علاوه بر ديدارهاي دوستانه کم کم ارتباطشان به خلوتهاي بهتري هم مي رسد و چه خوش ميگذرد

    تمسخر سياست خارجي جمهوري اسلامي و ارزش هاي اسلامي :

    خانواده ها از خود سوال نمي کنند که جوان ما جه ميکند و مسئولين هم البته اگر حل مشکلات جهان بگذارد شايد براي دل خوشي هم که شده که هر از گاهي طرحهاي شکست خورده اي جون ازدواج موقت را مطرح ميکنند

    برگرفته از وب نوشته هاي خرداد ماه 1387 هجري شمسي : shirazi.blogfa.com