سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پلاک نت

بسم الله القاصم الجبارین
ای دشمن حق ما دلیر و حق پرستیم
برگرد تا سربند یا زهرا نبستیم

متاسفانه مطلع شدیم یکی از مسئولین سایت ضد نظام و ضد دین بالاترین(عزیز آشفته ساکن سوئد) که عمده مطالب مندرج در این سایت در توهین به دین اسلام و مذهب تشیع(تا حد توهین به مقام پیامبر گرامی اسلام و حضرت فاطمه زهرا و امیرالمومنین علی (ع)) و همچنین توهین به مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی است جهت سخنرانی آنهم در حدود 30 روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری به جشنواره وب ایران که توسط سایت وبنا راه اندازی گردیده دعوت شده است.
نکته جالب اینجاست که مسئولین این جشنواره کاملا از محتویات سایت معاند بالاترین اطلاع دارند و این اقدامشان مطمئنا برای هدف خاصی برنامه ریزی شده است.
البته باید به این نکته توجه داشت که ما هیچ انتظاری از مسئولین اطلاعاتی و قضائی کشور نداریم و نخواهیم داشت چون با آزادی جاسوس سیا حجت بر ما در مورد دستگاه های اطلاعاتی و قضایی تمام شد.
به هر حال خود آقای عزیز آشفته به این نکته توجه داشته باشند که وبلاگ نویسان حزب الله و ارزشی به راحتی از کنار حضور ایشان در این جشنواره در تاریخ 31 اردیبهشت نخواهند گذشت.
همچنین مسئولین جشنواره وب ایران و سایت وبنا به این نکته توجه نمایند که سخنرانی این فرد معاند نظام جمهوری اسلامی و دین مبین اسلام و مذهب تشیع آنهم در روزهای نزدیک انتخابات در جشنواره ایشان ممکن است تبعات ، بازتاب ها  و یا مشکلاتی را برایشان بوجود آورد و اگر هیچ مشکلی هم بوجود نیاید مطمئنا دید برخی مسئولین حوزه اینترنت در کشور نسبت به این جشنواره و وب سایت خبری وبنا تغییر خواهد کرد.
از تمامی وبلاگ نویسان و دوستان ارزشی دعوت می شود در مراسم اختتامیه این جشنواره شرکت و مانع حضور و سخنرانی چنین فردی شوند.

جهت ثبت نام در جشنواره به این آدرس مراجعه نمایید:
http://www.webna.ir/award/   بخش شرکت در مراسم پایانی

جبروتهم تحت اقدام حزب الله
عظمت آنها زیر گام های حزب الله است


نوشته شده توسط : کمیل | شنبه 88 اردیبهشت 26 | ساعت 3:29 عصر

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

وب سایت مجلات پزشکی عربستان هک شد
وب سایت
مسابقات هک!!!
89 ، سال خیانت دستگاه های دولتی
فتح سایت اسرائیلی
فتح وب سایت آل سعود
آغاز انتفاضه سایبری بر علیه آل سعود و آل خلیفه
نکاتی در باب مستند ظهور نزدیک است
ما ضعیف نیستیم ، مظلومیم
چند سوتی در خود زنی هاشمی
تشکر از شورای هماهنگی فعالین سایبری
کار گروه فنی شورای هماهنگی فعالین سایبری
همایش امت عاشورایی
انتقادی به مطالب مامور مخصوص
گاف نامه 3
[همه عناوین(166)][عناوین آرشیوشده]