سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پلاک نت
بسم الله القاصم الجبارین
ای دشمن حق ما دلیر و حق پرستیم
برگرد تا سربند یا زهرا نبستیم
متاسفانه مدت زیادی است که مسئولین سایت معاند آینده نیوز در حال لجن پراکنی و حمایت از حرامزادگانی هستند که دل امام عصر را خون کرده اند و خسارات جانی ، مالی و معنوی بسیاری به مردم عزیز ایران اسلامی زده اند.
جالب اینجاست وزارت اطلاعات و مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سپاه که ادعای رصد کامل وب سایت های خبری و فارسی را دارند به رغم اینکه می توان از هر تیتر این وب سایت چهره نفاق گونه مدیران آن را تشخیص داد تنها اقدامی که کرده اند فیلتر دامنه سایت آینده نیوز می باشد.به هر حال از گوشه و کنار اطلاعاتی در دست هست که مدیران این سایت چه کسانی هستند و در کجا در حال فعالیت هستند و در ذهن ناقص ما نمی گنجد که وزارت اطلاعات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اطلاعی از محل حضور این افراد نداشته باشند.
به هر حال دید عوامانه مسئول گروه جهاد مجازی(کمیل) به فعالیت های این سایت و عدم رسیدگی به تخلفات مسئولان آن توسط دو نهاد وزارت اطلاعات و مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سپاه ، از آخور و توبره خوردن مسئولین سایت آینده را نشان می دهد که امیدواریم اشتباه کرده باشیم.
به هر حال اگر بزودی زود به وضعیت این سایت و تخلفات آن توسط دو نهادی که ادعای حضور در محیط سایبر را دارند یعنی وزارت اطلاعات و مرکز بررسی جرائم سازمان یافته رسیدگی نشود گروه جهاد مجازی در محیط سایبر! طبق وظیفه شرعی اقدام انقلابی خود را انجام خواهد داد.
و در آخر باز هم دعا می کنیم که با توجه به آپدیت شدن این وب سایت از داخل شهر تهران و موج گسترده تخلفات نویسندگان آن و عدم رسیدگی وزارت اطلاعات و مرکز بررسی جرائم سازمان یافته به فعالیت های نفاق گونه آن ارتباط خاصی میان این سه نباشد. انشاء الله.
تذکر:امیدواریم مطلب فوق موجب آزردگی خاطر سربازان گمنام امام زمانمان که آنقدر گمنام شده اند که خودشان هم خودشان را هم گم کرده اند و تشخیص نمی دهند(با توجه به شکست نهاد های اطلاعاتی در جنگ روانی با دشمن پس از انتخابات) نشود زیرا تمامی این انتقاد ها به دلیل ضعف هایی است که در سیستمشان وجود دارد و آنقدر در حوادث پس از انتخابات و محیط سایبر ضعیف کار کرده اند که مورد تذکر عوام مردم قرار گرفته اند.
جبروتهم تحت اقدام حزب الله
عظمت آنها زیر گام های حزب الله است

نوشته شده توسط : کمیل | سه شنبه 88 دی 8 | ساعت 4:6 عصر

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

وب سایت مجلات پزشکی عربستان هک شد
وب سایت
مسابقات هک!!!
89 ، سال خیانت دستگاه های دولتی
فتح سایت اسرائیلی
فتح وب سایت آل سعود
آغاز انتفاضه سایبری بر علیه آل سعود و آل خلیفه
نکاتی در باب مستند ظهور نزدیک است
ما ضعیف نیستیم ، مظلومیم
چند سوتی در خود زنی هاشمی
تشکر از شورای هماهنگی فعالین سایبری
کار گروه فنی شورای هماهنگی فعالین سایبری
همایش امت عاشورایی
انتقادی به مطالب مامور مخصوص
گاف نامه 3
[همه عناوین(166)][عناوین آرشیوشده]