سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پلاک نت

ای دشمن حق ما دلیر و حق پرستیم
برگرد تا سربند یا زهرا نبستیم


رمز عملیات : یا زهرا (س)
شروع عملیات 86/4/26 8:30
پایان عملیات 86/4/26 18:15

عملیات مجازی نصر یک با هدف هک وبلاگ های ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی و وبلاگ های ضد اخلاقی و تنبیه مسئولین آنها در تارخ و ساعت ذکر شده به مناسبت اولین سالگرد پیروزی برادران حزب الله و میلاد با سعادت امام باقر(ع) انجام شد.
مرحله اول این عملیات با شناسایی وبلاگ ها و ایمیل های هدف آغاز گردید و پس از شناسایی وبلاگ های هدف دسته بندی شدند.
مرحله دوم صبح روز 26 آغاز شد و  تعداد 25 ایمیل به علاوه 20 وبلاگ هک شدند.
اکثر این وبلاگ ها ضد اخلاق و ضد نظام اسلامی بودند و تعداد سه وبلاگ نیز به علت تنبیه نویسندگانشان که وبلاگ ضد اخلاقی داشتند هک شدند.
و در ساعت شش بعد از ظهر عملیات نصر یک به لطف خدا با موفقیت صد در صدی به پایان رسید.
اما در کامنتها عده ای از دوستان مطالبی مطرح کرده بود.
خیلی از افراد تربیت خانوادگیشون را به رخ بازدیدکنندگان کشیدند که کامنتشون مخفی شد.خیلی ها تشکر کردند که از آنها نیز ممنونیم.
اما یکی از دوستان اظهار داشت که خودتان وبلاگ ساختید و خودتان هک کردید.در جواب ایشان باید بگویم اگر به آدرس های وبلاگ ها دقت کنید مشخص خواهد شد.به عنوان مثال وبلاگ پیک 123 یکی از پرطرفدارترین وبلاگ های ضد اخلاقی بود یا وبلاگ آزادی پلی یا 18 تیر از پر طرفدارترین وبلاگ ها سیاسی ضد نظام بودند اما جهت روشن شدن این موضوع عکس برخی وبلاگ ها را قبل از هک شدن در ادامه مطلب خواهید دید.
یکی از دوستان اشاره داشتند که شما با منطق خودتان باید با این افراد صحبت می کردید.در پاسخ ایشان باید بگویم که اولا این افراد منطق ندارند.ثانیا مطمئنا با این افراد صحبت شده اگر این افراد قابل تغییر بودند تا حالا تغییر کرده بودند و کار به جایی نمی رسید که عکس های شخصی ناموس مردم را در وبلاگشان به نمایش بگذارند ثالثا امر به معروف تا یک درجه خاصی تاثیر دارد کسی که گوش به هیچ امری نمی دهد باید نهی از منکر شود در اولین اقدام این عملیات انجام شد.
یکی ز دوستان اشاره داشتند مگر پدران ما برای آزادی انقاب نکردند اما حالا در اینترنت هم آزاد نیستیم. در جواب این دوستمان باید گفت که برادر من اگر آزادی این است که عکس شخصی خواهر و مادرتان را در اینترنت همه ببینند متاسفم ما اجازه این آزادی را هیچ وقت نخواهیم داد گرچه خیلی از افراد این اجزه را به صاحبان این وبلاگ ها داده بودند و عکس ناموسشان را برای این افراد ارسال می کردند این موضوع با چک ایمیل این افراد مشخص شد.
در آخر هشداری می دهیم به صاحبان وبلاگ های ضد اخلاقی و ضد نظام که دست از کارشان بردارند در غیر اینصورت وبلاگ و سایت انان نیز هک و اطلاعات شخصیشان در دسترش ما خواهد بود.
و این پیروزی بزرگ را تقدیم می کنم به فرمانده سید حسن نصرالله

جَبَروتِهِم تَحتَ أقدامِ حزب الله
عظمت آنها زیر قدم های حزب الله است
عکس های وبلاگ های هک شده



نوشته شده توسط : کمیل | جمعه 86 مرداد 19 | ساعت 11:53 صبح

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

وب سایت مجلات پزشکی عربستان هک شد
وب سایت
مسابقات هک!!!
89 ، سال خیانت دستگاه های دولتی
فتح سایت اسرائیلی
فتح وب سایت آل سعود
آغاز انتفاضه سایبری بر علیه آل سعود و آل خلیفه
نکاتی در باب مستند ظهور نزدیک است
ما ضعیف نیستیم ، مظلومیم
چند سوتی در خود زنی هاشمی
تشکر از شورای هماهنگی فعالین سایبری
کار گروه فنی شورای هماهنگی فعالین سایبری
همایش امت عاشورایی
انتقادی به مطالب مامور مخصوص
گاف نامه 3
[همه عناوین(166)][عناوین آرشیوشده]