سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پلاک نت

بسم الله القاصم الجبارین
ای دشمن حق ما دلیر و حق پرستیم
برگرد تا سربند یازهرا نبستیم

این سوال را غالبا از افرادی شنیدم که با فعالیت های وبلاگ جهاد مجازی موافق نبوده و انتقادهایی را نسبت به برخی فعالیت های این وبلاگ و کسانی که در این وبلاگ فعالیت می کنند داشته و دارند.اما در این میان عده ای نیز بدون هیچ دلیل و صحبتی ما را متهم می کنند و برچسب متحجری و مخالفت با آزادی و تخریب کنندگان چهره اسلام و ارتباط با سازمان های جاسوسی و اطلاعاتی و ... را به ما می زنند.
برای برطرف شدن این سو تفاهم ها و اتهامات تصمیم گرفتیم مطلبی را جهت دلایل این نوع فعالیت های این وبلاگ در این حوزه بنویسیم.
افرادی که کلمه جهاد را می شنوند عموما به دو دسته تقسیم می شوند:دسته اول همفکرانی که مخالفت و انتقادشان بیشتر حول قضیه زمان و اذن این کار است و دسته دوم افرادی که با شنیدن این کلمه غیر از خشونت و مبارزه با آزادی چیزی به ذهنشان نمی رسد.
جهت استحضار هر دو گروه باید بگوییم که ما منتظر نخواهیم ماند دشمن به مرز های جغرافیایی مان حمله کند تا مثل همیشه دفاع کنیم.امروز شکل و قالب جنگ و تهدیدات دشمن عوض شده و مطمئنا این دوستان متوجه این موضوع هستند.این دوستان مطمئنا خود را به کج فهمی زده اند که برخی اظهار می کنند جنگ یعنی جنگ نظامی و رو در رو.ما هم قبول داریم اما آیا امروز دشمن با ادوات نظامی مثل توپ و تانک به ما حمله خواهد کرد؟!!!مگر توان نظامی کشورهایی مثل آمریکا و اسرائیل بیشتر از ما نیست؟واقعا چرا به ما حمله نمی کنند؟!
چرا یکی از فرماندهان اطلاعاتی آمریکا در سخنانش پیرامون ایران گفت:به جای موشک بر سر مردم ایران دامن کوتاه بریزید؟!!
چرا در همایش سالیانه صهیونیست ها یکی از راه های شکست ایران را ترویج اینترنت و مقابله با فیلترینگ دانستند؟!!!
پس همه ما می دانیم که جنگ امروز جنگ فرهنگی و عملیات روانی در محیطی متفاوت است و یکی از این محیط ها اینترنت است.
حال که فهمیدیم دشمن از چه حربه ای و تسلیحاتی برای حمله به اسلام عزیز استفاده می کند برای ما این جمله نامفهوم است که وظیفه ای برای دفاع یا تهاجم نداریم.
اگر در زمان دفاع مقدس جوانان ما قابلیت اسلحه به دست گرفتن را داشتند و به میدان جنگ رفتند امروز با تغییر نوع سلاح ما نیز قابلیت دفاع و مرتبه ای بالاتر از هشت سال دفاع مقدس ، قابلیت و توانایی تهاجم را داریم.
چرا تهاجم؟
آیا وقتی دشمن شما نیت تخریب دین شما و تخریب فرهنگ شما را دارد شما سکوت می کنید؟!!!
مطمئنا از دین و ناموس و وطنتان دفاع می کنید.دفاع نیز راه های زیادی دارد که متاسفانه در این سال ها فقط و فقط مدافع بوده ایم.اما امروز نوبت تهاجم ماست.حمله نه برای از بین بردن مردم،نه برای غارت، نه برای توهین به مقدسات بلکه جهت از بین بردن مکان هایی که دشمن در آن بستری را برای تخریب فرهنگ و دین و مذهب جوانانمان فراهم کرده.مدتی پیش بود که از فردی شنیدم فرزند یکی از سران آمریکا در امارات به تربیت وبلاگ نویسانی جهت فعالیت بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی می پردازد . از همون روز بود که اهمیت مسئله جهاد در حوزه اینترنت برایمان دو چندان شد و بیشتر از پیش بر این هدفمان تاکید کردیم که اگر دشمن قصد حمله به دین و فرهنگ ما به هر وسیله ای دارد ما از همان وسیله برای دفاع و حمله به دشمن استفاده خواهیم کرد و به نیت دشمنمان حمله می کنیم و خواهیم کرد.
اگر دشمن نیت کرده از این محیط و سلاح برای تهاجم استفاده کند ما از همین سلاح که ساخته دست خودش هم هست برای دفاع و تهاجم به آنها استفاده خواهیم نمود.
به هر حال هر یک از شما می توانید این سلاح را به دستتان بگیرید و بر ضد دشمن از آن استفاده کنید.راه های مختلفی وجود دارد حتی با انتشار یک عکس ، یک کلیپ و ...
دوستان ، امروز سلاحی که دشمن در مقابل ما به دست گرفته مخرب تر از توپ و تانک است.
کمی بیشتر فکر کنیم...
با همه این توصیفات اعضای گروه جهاد مجازی می دانند که فَلَمْ تَقْتُلُوهُمْ وَلَکِنَّ اللّهَ قَتَلَهُمْ وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَکِنَّ اللّهَ رَمَى وَلِیُبْلِیَ الْمُؤْمِنِینَ مِنْهُ بَلاء حَسَنًا إِنَّ اللّهَ سَمِیعٌ عَلِیمٌ       و شما آنان را نکشتید بلکه خدا آنان را کشت و چون [ریگ به سوى آنان] افکندى تو نیفکندى بلکه خدا افکند [آرى خدا چنین کرد تا کافران را مغلوب کند] و بدین وسیله مؤمنان را به آزمایشى نیکو بیازماید قطعا خدا شنواى داناست .
به جهاد مجازی بپیوندید...اگر طرح یا نظری جهت انجام حرکت های مختلف به ذهنتان می رسد با ما در میان بگذارید

جبروتهم تحت اقدام حزب الله
عظمت آنها زیر گام های حزب الله است


نوشته شده توسط : کمیل | چهارشنبه 87 مرداد 30 | ساعت 5:19 عصر

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

وب سایت مجلات پزشکی عربستان هک شد
وب سایت
مسابقات هک!!!
89 ، سال خیانت دستگاه های دولتی
فتح سایت اسرائیلی
فتح وب سایت آل سعود
آغاز انتفاضه سایبری بر علیه آل سعود و آل خلیفه
نکاتی در باب مستند ظهور نزدیک است
ما ضعیف نیستیم ، مظلومیم
چند سوتی در خود زنی هاشمی
تشکر از شورای هماهنگی فعالین سایبری
کار گروه فنی شورای هماهنگی فعالین سایبری
همایش امت عاشورایی
انتقادی به مطالب مامور مخصوص
گاف نامه 3
[همه عناوین(166)][عناوین آرشیوشده]