سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پلاک نت

بسم الله القاصم الجبارین
ای دشمن حق ما دلیر و حق پرستیم
برگرد تا سربند یازهرا نبستیم

در حالی که دولتمردان آمریکایی مدام بر طبل آزادی می کوبند و کشورشان را مهد آزادی می دانند و چنان خود را مسئول برقرای آزادی در جهان می‌دانند که حتی به اسم برقراری آزادی در امور دیگر کشورها مداخله کرده و بعضاً لشگرکشی نیز می‌نمایند می بینیم که توان تحمل چند کلیپ و فیلم و عکس که نشانگر واقعیت حکومت های ظالم و مستبد و همچنین بیانگر حقایق جهان امروز است را ندارند.
کشور آمریکا از مدعیان اصلی آزادی بیان در محیط های مختلف بخصوص محیط مجازی و اینترنت است.یکی از سایت های این کشور که بزرگترین سایت اینترنتی پخش کلیپ و فیلم است و با شعار آزادی بیان و عقیده این اجازه را به تمامی مردم جهان داده که بتوانند فیلم ها و کلیپ های خودشان را با موضوعات مختلف در این سایت به نمایش بگذارند ، سایت معروف یوتیوب می باشد.
به دلیل یدک کشیدن شعار آزادی بیان توسط این سایت ، به عقاید مختلف چه منحرف و چه غیر منحرف اجازه انتشار عقایدشان در قالب کلیپ و فیلم داده شده که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
طرفداران تمامی ادیان و مذاهب ، طرفداران و مخالفان شخصیت های سیاسی ، شیطان پرستان ، همجنسگرایان ، گروه های پورنو و ...
اگر سری به این سایت بزنید و موضوعاتی مثل ادیان و فرقه های ضاله ، شیطان پرستی ، همجنس بازی و مسائل پورنو را جستجو کنید میلیون ها کلیپ در این موضوعات برای شما به نمایش در خواهد آمد.
حال اگر واقعا این سایت و دولت آمریکا کشورشان را مهد آزادی در جهان می دانند باید به مسلمانان نیز اجازه انتشار عقاید خود در قالب های مختلف و بخصوص در قالب فیلم  و کلیپ در این سایت بدهند.
مطمئنا کلیپ های مختلفی از مسلمانان در موضوعاتی مثل حزب الله ، فلسطین ، قرآن ، طرفداران جمهوری اسلامی و ... در این سایت دیده اید اما باید به شما عرض کنیم که کلیپ هایی که با سیاست های دولت های صهیونیستی آمریکا و اسرائیل مخالف باشد کاملا بی سر و صدا و به شکل موزیانه ای توسط مسئولان این سایت حذف شده و اکانت افرادی که این کلیپ ها را منتشر می کنند غیر فعال می شود: 

 http://uk.youtube.com/user/kom64
This account is suspended 

نمونه این نوع نقض آزادی بیان توسط مدعیان آزادی را می توانید در مورد وبلاگ هدف مشاهده نمایید.وبلاگ هدف حدود یکسال است فعالیت خود را در جهت انتشار کلیپ هایی با حجم پایین پیرامون موضوعاتی مانند:نشان دادن چهره واقعی استعمار ، نشان دادن جنایات صهیونیست ها ، معرفی چهره واقعی کشورها و شخصیت های سیاسی استعمارگر ، حزب الله ، فلسطین ، ایران اسلامی و ... آغاز کرده است و تا به امروز حدود 400 کلیپ را در سایت یوتیوب منتشر کرده است.
در این مدت کلیپ های زیادی از وبلاگ هدف توسط سایت یوتیوب به بهانه ترویج خشونت حذف شد که به عنوان نمونه می توان  از کلیپی که مربوط بود به تصاویر کودکان لبنانی کشته شده در جنگ با اسرائیل نام برد که به دلیل ترویج خشونت حذف شد و این در حالی است که هزاران کلیپ در نشان دادن مظلومیت دروغین صهیونیست ها در این سایت وجود دارد.
اما سایت یوتیوب در جدیدترین اقدام خود در جهت نقض آزادی بیان حدود 400 کلیپ وبلاگ هدف را به دلیل انتشار مطالب کذب ، ترویج خشونت ، طرفداری از تروریسم و ... حذف کرد  و یوزر و اکانت وبلاگ هدف را بدون اطلاع قبلی غیر فعال نمود.
در این میان باید به این دو نکته توجه داشت که این اقدام سایت یوتیوب درست در زمانی انجام شد که آخرین قسمت های مجموعه مستند سیره عملی حضرت روح الله که مربوط بود به اسناد تاریخ انقلاب در این سایت در حال آپلود بود و اپوزوسیون خارج از کشور هم مدتی پیش اعتراض خود را به دلیل انتشار طنز اپوزوسیون احمق در این سایت به گوش مسئولین یوتیوب رسانده بودند.
اما با این اقدام سوالاتی در ذهن ما ایجاد شده است:
آیا کشوری که ادعا دارد مهد آزادی بیان است این آزادی را برای همه عقاید و سیاست ها می خواهد یا عقایدی که مورد پسند خود و حامیان صهیونیستی اش می باشد؟!
اگر کشور آمریکا مهد آزادیست و همه می توانند در این کشور عقایدشان را بیان کنند  چرا این سایت آمریکایی توان و تحمل انتشار حدود 400 کلیپ که چند هزارم کلیپ های سایت یوتیوب هم نمی شود ، ندارد؟!
آیا آمریکایی ها اینقدر ضعیف هستند که تعداد محدودی کلیپ و فتو کلیپ تن آنها را به لرزه در می آورد و موجب شکست سیاست های آنها می شود؟!
چرا آمریکایی ها و حامیان صهیونیستی اش نمی خواهند مردم جهان واقعیات را بدانند؟!
لیست کلیپ ها را نیز می توانید در وبلاگ گروه هدف با آدرس http://hadafgroup.parsiblog.com  مشاهده نمایید.
با این حال وبلاگ هدف فعالیت خود را متوقف نکرده و نخواهد کرد و بزودی کلیپ های خود را در قالب های مختلف و بصورت گسترده جهت انتشار حقایق مجددا پخش خواهد نمود. 

گروه اینترنتی هدف

جبروتهم تحت اقدام حزب الله
عظمت آنها زیر گام های حزب الله است


نوشته شده توسط : کمیل | دوشنبه 87 مهر 15 | ساعت 3:50 عصر

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

وب سایت مجلات پزشکی عربستان هک شد
وب سایت
مسابقات هک!!!
89 ، سال خیانت دستگاه های دولتی
فتح سایت اسرائیلی
فتح وب سایت آل سعود
آغاز انتفاضه سایبری بر علیه آل سعود و آل خلیفه
نکاتی در باب مستند ظهور نزدیک است
ما ضعیف نیستیم ، مظلومیم
چند سوتی در خود زنی هاشمی
تشکر از شورای هماهنگی فعالین سایبری
کار گروه فنی شورای هماهنگی فعالین سایبری
همایش امت عاشورایی
انتقادی به مطالب مامور مخصوص
گاف نامه 3
[همه عناوین(166)][عناوین آرشیوشده]