سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پلاک نت

بسم الله القاصم الجبارین
ای دشمن حق ما دلیر و حق پرستیم
برگرد تاسربند یازهرا نبستیم

در اتفاقاتی که بعد از انتخابات ریاست جمهوری در شهر تهران افتاد و دامنه آن به شهر ها و حتی کشورهای مختلف کشیده شد افراد ، دستگاه های قضائی و اطلاعاتی و مسئولان بخش های مختلفی به دلیل کم کاری و بعضا همکاری مقصر بوده و می باشند.
در این مطلب به نقش عدم نظارت مسئولین سرویس دهنده های وبلاگ بخصوص سرویس دهنده بلاگفا با مسئولیت شخصی بنام علیرضا شیرازی می پردازیم.
مطمئنا همه مستحضر هستید که اکثر تجمعات غیر قانونی و اغتشاشات از اینترنت نشات گرفته و تبلیغات آن در وبلاگ های مختلف انعکاس داده می شد.
باید این سوال را از مسئولین سرویس دهنده ها بخصوص سرویس دهنده بلاگفا پرسید که آیا آنها وظیفه نظارت بر وبلاگ هایی که در سروس دهنده آنها اقدام به تبلیغ اغتشاشات و حمایت از منافقین می کردند نداشتند؟!
از فعالین ارزشی فعال در نت کمتر کسی است که در زمان اغتشاشات وبلاگ های فعالی که به تبلیغ زمان و مکان تجمعات غیر قانونی می پرداختند را به سرویس دهنده ها بخصوص سرویس دهنده بلاگفا گزارش نکرده باشد و متاسفانه به اکثریت آنها که برمیخوریم از عدم رسیدگی به بی قانونی های موجود در سرویس دهنده مورد نظر گلایه دارند.
متاسفانه وبلاگ های فعال و شناخته شده ای که در این زمینه ها فعالیت می کنند با وجود گزارش هایی که مردم به سرویس دهنده ها بخصوص و بویژه بلاگفا می دهند هنوز در حال لجن پراکنی هستند.
شایسته نیست سرویس دهنده وزینی مثل بلاگفا با مدیریت برنامه نویسی که به نظر خیلی از افراد و شخص خودش بسیار حرفه ایست لجن زاری برای لجن پراکن های حامی منافقین شود.
نکته تاسف بار تر عدم برخورد دستگاه های اطلاعاتی و قضایی با مسئولین سرویس دهنده ها بخصوص سرویس دهنده بلاگفا می باشد.
در آخر این نکته را متذکر می شویم جهاد مجازی طبق روال فعالیت های خود با هرگونه لجن پراکنی و بی قانونی در محیط نت حتی اگر مسئولین هم راضی به آن باشند برخورد خواهد کرد و یک سرویس دهنده با مدیریت فقط یک فرد به قول خودش 31 ساله  کسی حساب نمی شود که بخواهد از روی عمد و یا بی مسئولیتی(الله اعلم)خون جوانانی که در حوادث اخیر به شهادت رسیدند و یک مسئول در نظام جمهوری اسلامی پیدا نشد که برای آنان دل بسوزاند را پایمال کنند.
ضمنا جناب آقای ... مسئول سرویس دهنده ... هنوز یادمان نرفته وبلاگی که  مستقیم به شما گزارش دادیم و شخصیت داستان غیر اخلاقی و مستهجنش را یکی از ائمه معصومین قرار داده بود را مسدود نکردی....هنوز یادمان نرفته که وبلاگ مسئول سایت مستهجن ایران ف ت که هم اکنون توسط سپاه بازداشت شده را بدلیل این که او را یک بیمار می دانستی مسدود نکردی و موجب انتشار مطالب مستهجن شدی و هزاران نمونه دیگر.

جبروتهم تحت اقدام حزب الله
عظمت آنها زیر گام های حزب الله است


نوشته شده توسط : کمیل | دوشنبه 88 شهریور 23 | ساعت 4:29 عصر

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

وب سایت مجلات پزشکی عربستان هک شد
وب سایت
مسابقات هک!!!
89 ، سال خیانت دستگاه های دولتی
فتح سایت اسرائیلی
فتح وب سایت آل سعود
آغاز انتفاضه سایبری بر علیه آل سعود و آل خلیفه
نکاتی در باب مستند ظهور نزدیک است
ما ضعیف نیستیم ، مظلومیم
چند سوتی در خود زنی هاشمی
تشکر از شورای هماهنگی فعالین سایبری
کار گروه فنی شورای هماهنگی فعالین سایبری
همایش امت عاشورایی
انتقادی به مطالب مامور مخصوص
گاف نامه 3
[همه عناوین(166)][عناوین آرشیوشده]