سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پلاک نت
بسم الله القاصم الجبارین
ای دشمن حق ما دلیر و حق پرستیم
برگرد تا سربند یازهرا نبستیم
اصولا وجود دستگاه های اطلاعاتی و عملیات روانی در کشور های مختلف برای اهداف گوناگون می باشد.از اهداف مهمی که وجود اینگونه دستگاه ها را لازم می کند جلوگیری از طرح های براندازانه دشمنان در داخل کشور ها و یا خارج از محدوده جغرافیایی آن کشور می باشد.
در کشور ما نیز بدلیل اهمیت فراوانی که از جهات مختلف دارد دستگاه های مختلف اطلاعاتی و عملیات روانی فعال! هستند.
با توجه به اتفاقاتی که بعد از انتخابات ریاست جمهوری افتاد بد نیست که نقش دستگاه های اطلاعاتی کشور از وزارتخانه تا نهاد های دیگر را از دید یکی از مردم عوام جامعه بررسی کنیم.
متاسفانه یکی از جملات و بهانه هایی که مدیران و یا مسئولان دستگاه های دولتی از آن استفاده می کنند این است که کشور را امام زمان (عج) اداره می کند و ایشان حواسشان به تمام مسائل کشور هست و نمی گذارند اتفاقی بیفتد.
سوال اینجاست اگر اینطور بود نقش من و شما در اداره و زندگی در جامعه اسلامی چه بود؟!!!
معنی آن جمله را بسادگی می توان از روز شنبه بعد از انتخابات دید.آقایان مسئول دستگاه های اطلاعاتی هیچ راه کاری را برای جلوگیری از اتفاقات بعد از انتخابات یا همان کودتای نرم نکرده بودند(از دید یکی از مردم عوام) و متاسفانه وقتی بخودشان آمدند که طرح های عملیات روانی دشمن به رهبری منافقی بنام م . م در قالب انقلاب رنگی و یا مخملی اجرا شده بود و هم اکنون هم در حال دست و پا زدن است.
هر انسان عوامی وقتی موج این اعتراضات بی دلیل و بی قانونی ها را که توسط سیستم های عملیات روانی دشمن راه اندازی شده است را دیده و می بیند مطمئنا به بی کفایتی و بی مسئولیتی دستگاه های اطلاعاتی کشور چه وزارتخانه و چه دستگاه های اطلاعاتی سیستم های نظامی در مقطع بعد از انتخابات پی می برد.
یکی از دوستان حرف جالبی می زد.می گفت:در این حوادث هیچ فرقی بین دستگاه های اطلاعاتی و عملیات روانی کشور با یگان ویژه نیروی انتظامی نبود.یگان ویژه که کار اصلی خود را با توجه به ضعف هایی زیادی که دارد انجام داده و می دهد اما دستگاه های اطلاعاتی وقتی با بی مسئولیتیشان نتوانستند این طرح ها را قبل از انتشار خنثی کنند در اغتشاشات و درگیری های بعد از انتخابات همانند یگان ویژه به بازداشت خاطیان و لیدر ها پرداختند.
جالب اینجاست افتخار هم می کنند.
از طرف یکی از افراد عوام داخل جامعه باید به مسئولین دستگاه های اطلاعاتی و عملیات روانی کشور چه وزارتخانه و چه سیستم های اطلاعاتی نظامی عرض کنم که دستگیری سران اصلاح طلب و لیدر های اغتشاشات بعد از اینکه هر فعالیتی خواستند کردند و در بین مردم دو دستگی ایجاد کردند هیچ افتخاری ندارد که دادگاهشان را در بوق می کنید و در صدا و سیما پخش می کنید ، شما اگر به وظیفه خود عمل می کردید و بی خیال نمی نشستید ....
امروز ما می توانستیم از اهرم حضور 80 درصدی مردم در گفتگو ها و جنجال های سیاسیمان استفاده کنیم و این نمی شد که وقتی مسئولی در مقابل اروپایی ها بنشیند و از حضور 80 درصدی مردم بگوید با پوزخند طرف اروپایی مواجه شود.
شما مدیون جوانان حزب اللهی هستید...خدا هداییتان کند....
جبروتهم تحت اقدام حزب الله
عظمت آنها زیر گام های حزب الله است

نوشته شده توسط : کمیل | یکشنبه 88 شهریور 29 | ساعت 3:24 عصر

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

وب سایت مجلات پزشکی عربستان هک شد
وب سایت
مسابقات هک!!!
89 ، سال خیانت دستگاه های دولتی
فتح سایت اسرائیلی
فتح وب سایت آل سعود
آغاز انتفاضه سایبری بر علیه آل سعود و آل خلیفه
نکاتی در باب مستند ظهور نزدیک است
ما ضعیف نیستیم ، مظلومیم
چند سوتی در خود زنی هاشمی
تشکر از شورای هماهنگی فعالین سایبری
کار گروه فنی شورای هماهنگی فعالین سایبری
همایش امت عاشورایی
انتقادی به مطالب مامور مخصوص
گاف نامه 3
[همه عناوین(166)][عناوین آرشیوشده]