سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پلاک نت

بسم الله القاصم الجبارین
ای دشمن حق ما دلیر و حق پرستیم
برگرد تا سربند یا زهرا نبستیم

حزب‌الله و حماس شبکه تلفن همراه صهیونیست‌ها را مختل کردند
به گزارش خبرگزاری فارس، مسؤولان نظامی و غیر نظامیان رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با روزنامه "معاریو" اعلام کردند سیم‌کارت‌های فعال در شبکه تلفن همراه صهیونیستی "اورنج" در اسرائیل، از سه ماه پیش مختل شده و شواهد حکایت از آن دارد که منبع این اختلال، گروه‌های لبنانی و فلسطینی هستند.
این منابع که به نام آنها اشاره‌ای نشده است تأکید کردند برغم آرامش در مرزهای شمالی که پس از جنگ 33 روزه پارسال برقرار شده است، حزب‌الله لبنان با ایجاد اختلال بر روی تلفن‌های همراه ساکنان شمال اسرائیل، زندگی صهیونیست‌هایی را که در نزدیکی مرزهای شمالی زندگی می‌کنند مختل کرده‌اند.
به نوشته این روزنامه صهیونیستی، اظهارات این منابع که از سوی یکی از فرماندهان بلندپایه در مناطق مرزی اسرائیل با لبنان تأیید شده است، حاکی است تمامی ساکنان شهرها و شهرک‌های شمال اسرائیل، از سه ماه پیش تا کنون، با اختلالات شدید بر روی سامانه تلفن‌های همراه خود مواجه شده‌اند که از سوی شرکت "اورنج" پشتیبانی می‌شود. این اختلالات بقدری قوی است که هر گونه برقراری تماس با صاحبان خطوط این تلفن‌ها را غیر ممکن کرده است.
یک شهرک‌نشین صهیونیست ساکن محله "المطله" در منطقه "الجلیل الاعلی" به خبرنگار معاریو گفت: «قضیه هنوز روشن نیست. در منزل ما سه خط تلفن همراه وجود دارد که از سوی شرکت "اورنج" پشتیبانی می‌شود. ابتدا ما خیال می‌کردیم این، یک مشکل موقت است اما قضیه ادامه یافت و بسرعت متوجه شدیم که این، تنها مشکل ما نیست بلکه بسیاری از شهرهای شمالی که در نزدیکی مرزهای لبنان قرار دارند با این مشکل مواجهند.
مسؤول دستگاه‌های ارتباطاتی شرکت اورنج نیز پس از حضور در منطقه و بررسی موضوع، اعلام کرد: اختلالاتی ایجاد شده بر روی تلفن‌های همراه، ناشی از اختلالاتی است که از سوی لبنان ایجاد می‌شود و شرکت ما علاوه بر مناطق شمالی، از بهار گذشته که حماس، کنترل نوار غزه را در دست گرفت در این منطقه نیز با همین مشکل روبرو شده است.
شرکت صهیونیستی اورنج تصمیم گرفته برای حل این مشکل و رفع اختلالات، دکل‌های آنتن مرتبط با شبکه ارتباطات تلفن همراه خود را به داخل عمق اسرائیل و عقب‌تر از مرزهای لبنان انتقال می‌دهد.

پیشرفته‌ترین شبیه‌ساز رایانه‌ای جنگهای کلاسیک و مدرن در ارتش ساخته شد
به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سامانه شبیه‌سازی جنگ رایانه‌ای به منظور بهره‌برداری از آخرین و جدیدترین روش‌ها در امر آموزش نیروها و پیاده کردن تاکتیک‌ها، طراحی و تولید شده است.
این سامانه در رزمایش‌های متعدد و متنوع ‌آفندی و پدافندی و در محیط جنگ‌های کلاسیک و مدرن مورد استفاده قرار گرفته و عملیاتی گردیده است.
این سامانه به صورت کاملاً بصری در محیط اطلاعات جغرافیایی Gis تولید شده و قابلیت بارگذاری نقشه‌های رقومی شده با استفاده از عکس‌های ماهواره‌ای را داشته و امکان بهره‌برداری از لایه‌های متعدد کالک‌های گسترش خودی و دشمن و نیز امکان ایجاد خودکار نقشه وضعیت در کنار ابزارهای چند رسانه‌ای و الکترونیک را در خود دارا می‌باشد.
از دیگر نکات مهم در این شبیه‌ساز آن است که ملاحظات و قواعد تاکتیکی و عملیاتی با استفاده از کتب و منابع داخلی و خارجی و بهره‌گیری از تجارب استادان و فرماندهان ارتش در این نرم‌افزار درون سازی شده و در مجموع این سامانه از 3 زیر مجموعه با مشخصات زیر تشکیل شده است.
1- رزمایش روی نقشه رایانه‌ای؛ در رزمایش‌های مورد نظر، بیش از 100 رایانه تحت شبکه با هم ارتباط دارند و بازیگران عملیات تحت عنوان هیئت مدیره تمرین، هیئت داوران، فرمانده لشگر، رئیس ستاد و نیروها در سطوح 1 و 2 و 3 و 4 با هم به انجام رزمایش می‌پردازند.
2- سیستم کمک به تصمیم‌گیری فرماندهان برای اتخاذ بهترین راهکار؛ این سیستم با توجه به نوع عوارض زمین، تجهیزات و یگانهای به کار گرفته شده، به فرماندهان در تهیه برآوردهای پرسنلی، اطلاعاتی، عملیاتی و لجستیکی جهت تصمیم‌گیری و اتخاذ بهترین راهکار موجود کمک می‌کند.
3- سیستم هوشمند رایانه‌ای برای انجام مانور و چیدمان نیروها؛ این سیستم به طور هوشمند با مقایسه توان رزمی طرفین (خودی- دشمن) و با در نظر گرفتن آرایش‌های تاکتیکی طرفین، به اتخاذ بهترین مانور و چیدمان نیروها به فرماندهان جهت اجرای مأموریت‌های محوله کمک می‌کند.
سیستم فوق از برخی جهات و ویژگی ها در میان شبیه‌سازهای نظامی دنیا بی‌نظیر و کم‌نظیر است و با تلاش متخصصان دانشگاه دافوس ارتش به مرحله تولید و بهره‌برداری رسیده است.

جبروتهم تحت اقدام حزب الله


نوشته شده توسط : کمیل | دوشنبه 86 آبان 14 | ساعت 6:43 عصر

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

وب سایت مجلات پزشکی عربستان هک شد
وب سایت
مسابقات هک!!!
89 ، سال خیانت دستگاه های دولتی
فتح سایت اسرائیلی
فتح وب سایت آل سعود
آغاز انتفاضه سایبری بر علیه آل سعود و آل خلیفه
نکاتی در باب مستند ظهور نزدیک است
ما ضعیف نیستیم ، مظلومیم
چند سوتی در خود زنی هاشمی
تشکر از شورای هماهنگی فعالین سایبری
کار گروه فنی شورای هماهنگی فعالین سایبری
همایش امت عاشورایی
انتقادی به مطالب مامور مخصوص
گاف نامه 3
[همه عناوین(166)][عناوین آرشیوشده]