سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پلاک نت

بسم الله القاصم الجبارین
ای دشمن حق ما دلیر و حق پرستیم
برگرد تا سربند یا زهرا نبستیم

متاسفانه تمام آحاد ملت شهید پرورمان مشاهده کردند در خطبه دوم نماز جمعه به امامت هاشمی رفسنجانی چه گذشت.در نماز جمعه کف و سوت نزده بودند که زدند ، مرگ بر دیکتاتور نگفته بودند که گفتند ، منافقین نیامده بودند که آمدند از منافقین حمایت نشده بود که شد و ...
همه ، اشک هاشمی رفسنجانی و حمایت وی از منافقینی که در حوادث بعد از انتخابات به جرم بی احترامی به ناموس مردم در خیابان ، کشیدن چادر از سر خواهران محجبه ، تخریب امول عمومی و بیت المال ، سر دادن شعار بر ضد دولت مردمی و عدالتخواه ، سر دادن شعار بر ضد حضرت آقا ، بی احترامی به مقام معظم رهبری ، آتش زدن خانه خدا ، کشتار وحشیانه امت حزب الله و ... توسط نیروهای خدوم ناجا ، سپاه و بسیج دستگیر شده بودند را مشاهده نمودیم و چهره این فرد معلوم الحال بیش از پیش برایمان مشخص شد.ما با خاندان مفسد این فرد معلوم الحال هیچ مدارایی نداریم و نخواهیم داشت اما به هاشمی رفسنجانی اعلام می کنیم که منافق از منافقین حمایت می کند و اگر این حمایت ها ادامه پیدا کند سرنوشت وی همچون معاویه ها ، ابوموسی اشعری ها ، خوارج و منتظری ها خواهد شد و در آن زمان است که دیگر اجازه نفس کشیدن هم به وی نخواهیم داد و شکر گذار اوضاع کنونی باشد که از صدقه سر مقام معظم رهبری اجازه سخنرانی به وی می دهیم.

آقای هاشمی رفسنجانی

ما می دانیم ز تیغ حلقوم شما      یک مو ز سر علی اگر کم گردد

جبروتهم تحت اقدام حزب الله
عظمت آنها زیر گام های حزب الله است


نوشته شده توسط : کمیل | جمعه 88 تیر 26 | ساعت 2:59 عصر

نظرات دیگران [ نظر]


بسم الله القاصم الجبارین
ای دشمن حق ما دلیر و حق پرستیم
برگرد تا سربند یازهرا نبستیم

در پی شهادت یکی از خواهران محجبه مسلمانمان در کشور آلمان بدست عامل نیروهای امنیتی این کشور ، مسئول گروه جهاد مجازی به شخصی که بتواند عکس شهیده مروه الشربینی را در صفحه اول سایت سفارت آلمان در ایران به آدرسی که در ذیل آمده است قرار دهد 5 گیگ فضای رایگان لینوکس با پهنای باند نامحدود و یک دامین آی آر رایگان بمدت یکسال اهدا می نماید.
ضمنا متذکر می شویم ما از رجال سیاسی ، مراجع تقلید و مسئولین وزارت محکومیت و نگرانی(امور خارجه) هیچ انتظاری نداریم و نخواهیم داشت.

آدرس وب سایت سفارت آلمان در تهران:
http://www.teheran.diplo.de
آدرس سفارت آلمان در تهران:
ایران-تهران-خیابان فردوسی
عکس شهیده مروه الشربینی:

لطفا پس از موفقیت در اجرای این عملیات ، ایمیلی از خودتان را در زیر عکس قرار داده و در سایت زون اچ ثبت و سپس گزارش موفقیت را همراه آدرس ثبت در زون اچ با ایمیلی که در زیر عکس قرار داده اید ارسال نمایید.

جبروتهم تحت اقدام حزب الله
عظمت آنها زیر گام های حزب الله است


نوشته شده توسط : کمیل | چهارشنبه 88 تیر 17 | ساعت 5:53 عصر

نظرات دیگران [ نظر]


بسم الله القاصم الجبارین
ای دشمن حق ما دلیر و حق پرستیم
برگرد تا سربند یازهرا نبستیم

در پی حوادثی که پس از انتخابات ریاست جمهوری بدست منافقین و با حمایت کشورهای آمریکایی و اروپایی رخ داد ، ضعف های سخت افزاری و نرم افزاری اینترنت کشور به وضوح مشاهده شد که در این مطلب به نکاتی اشاره خواهد شد که امیدواریم مسئولان در جهت رفع این عیوب و ضعف ها اقدام نمایند.

بخش نرم افزاری:
متاسفانه اکثر وب سایت های خبری و یا فرهنگی و دولتی از CMS های رایگان و گاها نال شده ای که در سایت های مختلف موجود است ، استفاده می نمایند.نظر به اینکه این CMS ها توسط برنامه نویسان کشورهایی نوشته شده است که اکثرا با نظام جمهوری اسلامی مشکل داشته و در مواقع بحران چهره واقعی و کثیف خود را نشان داده اند به محض وقوع حوادثی مانند اتفاقات چند روز اخیر ، باگ های CMS هایشان را منتشر و گاها افرادی را برای حمله به وب سایت های ایرانی که از نرم افزار های آنان استفاده می کنند استخدام می نماند.
ضعف دیگری که در بخش نرم افزاری وب سایت های ایرانی دیده می شود نوع برنامه نویسی وب سایت هاست، اکثر وب سایت های فرهنگی ، خبری و دولتی ایرانی که پایبند به قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند توسط یک یا دو شرکت خاص نوشته می شوند که این شرکت ها نیز برای سهولت کار خود از یک هسته مشابه برای تمامی وب سایت ها استفاده می نمایند که با توجه به هکر های خبره ای که دشمنان نظام اسلامی دارند در صورتی که یک باگ از هسته CMS ها بدست آورند براحتی قادر خواهند بود تعداد زیادی از وب سایت های خبری و دولتی را هک کنند.

بخش سخت افزاری:
مهمترین نکته ای که در بخش سخت افزاری وب سایت های ایرانی مشاهده می شود کم بودن تعداد سرور های داخلی است.به نظر می رسد شرکت هایی که در داخل کشور خدمات هاست ارائه می دهند بسیار اندک هستند و همین تعداد اندک نیز با بی رحمی تمام و با سو استفاده از خطرات موجود برای وب سایت های مهم داخلی هزینه هاستیگ خود را بسیار افزایش داده که خریدار هیچ وقت نمی تواند چنین هزینه ای را به این سرویس دهنده ها بدهد و ناچار از سرور های خارجی استفاده می کند.
استفاده از سرویس دهنده های خارجی نیز با توجه به اینکه اکثر آنها کشورهایی مانند آمریکا ، انگلیس و کانادا هستند در مواقع بحران های داخلی و خارجی مشکل ساز می شود و سرور های خارجی براحتی وب سایت های ایرانی را مسدود و از دسترس خارج می کنند و هیچ کاری هم از دست دولت و مسئول وب سایت بر نخواهد آمد.

لذا از دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور منتخب 25 میلیون ایرانی عاجزانه درخواست داریم با توجه به موج حملاتی که بر علیه شخص ایشان ، دولت ایشان و نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد ، هر چه سریعتر تدابیری را برای حل چنین مشکلاتی اندیشیده تا در مواقع بحران بدلیل عدم وجود امکانات سایبری همچون سایت تابناک دست به دامن دشمنانمان نشویم.

جبروتهم تحت اقدام حزب الله
عظمت آنها زیر گام های حزب الله است


نوشته شده توسط : کمیل | شنبه 88 تیر 6 | ساعت 5:8 عصر

نظرات دیگران [ نظر]


<   <<   16   17   18   19   20   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

وب سایت مجلات پزشکی عربستان هک شد
وب سایت
مسابقات هک!!!
89 ، سال خیانت دستگاه های دولتی
فتح سایت اسرائیلی
فتح وب سایت آل سعود
آغاز انتفاضه سایبری بر علیه آل سعود و آل خلیفه
نکاتی در باب مستند ظهور نزدیک است
ما ضعیف نیستیم ، مظلومیم
چند سوتی در خود زنی هاشمی
تشکر از شورای هماهنگی فعالین سایبری
کار گروه فنی شورای هماهنگی فعالین سایبری
همایش امت عاشورایی
انتقادی به مطالب مامور مخصوص
گاف نامه 3
[همه عناوین(166)][عناوین آرشیوشده]