سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پلاک نت

بسم الله القاصم الجبارین
ای دشمن حق ما دلیر و حق پرستیم
برگرد تا سربند یا زهرا نبستیم

به لطف خداوند قاصم الجبارین و عنایات حضرت صاحب الزمان (عج) و بدست یکی از نیروهای جهاد مجازی(سید مرتضی)پرچم زیبای کشور مان و عبارت "مرگ بر اسرائیل" در سایت اینترنتی دانشگاه براید واتر انگلستان نقش بست .

http://www.bridgwater.ac.uk/news.php?nid=237

جبروتهم تحت اقدام حزب الله
عظمت آنها زیر گام های حزب الله است


نوشته شده توسط : کمیل | دوشنبه 88 اردیبهشت 14 | ساعت 7:41 عصر

نظرات دیگران [ نظر]


بسم الله القاصم الجبارین
ای دشمن حق ما دلیر و حق پرستیم
برگرد تا سربند یا زهرا نبستیم

به لطف خدا و بدست توانمند یکی از نیروهای ارزشی و ولایتی(سید مرتضی) و در زمانی که کلیه رسانه های خارجی و بخصوص رسانه های بریتانیای صغیر در حال تخریب رئیس جمهور مردمی و مکتبی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دکتر محمود احمدی نژاد هستند پایگاه اینترنتی یکی از خبرنگاران بریتانیایی که بارها بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و بخصوص دکتر محمود احمدی نژاد در رسانه های خارجی قلم زده بود فتح شد.

http://www.johnradford.com/users/john/index.html

جبروتهم تحت اقدام حزب الله
عظمت آنها زیر گام های حزب الله است


نوشته شده توسط : کمیل | چهارشنبه 88 اردیبهشت 9 | ساعت 10:47 صبح

نظرات دیگران [ نظر]


بسم الله القاصم الجبارین
ای دشمن حق ما دلیر و حق پرستیم
برگرد تا سربند یا زهرا نبستیم

مطمئنا همه شما از اخبار انهدام و دستگیری شبکه های منتشر کننده محتوای مستهجن و ضد دین در اینترنت مطلع هستید.پس از این اقدام ، خوسبختانه مردم عزیز کشور مثل همیشه قدر زحمات ارگان ها و اشخاصی که در کشور بدون هیچ چشم داشتی زحمت می کشند را دانسته و در حرکت ها و اقدامات مختلف از عملیات سپاه پاسداران تشکر نمودند.
اما شخصا چند روزی در سایت های مختلف به جستجوی قدردانی یکی از مسئولان کشور از این اقدام گشتم و متاسفانه فقط یک مطلب یافتم که آن هم از طرف نمایندگان مجلس بود.
برایم خیلی جالب بود مسئولانی که مسئولیتشان مستقیم متوجه این نوع سایت ها و شبکه ها بود هیچ قدردانی و صحبتی در مورد این مسئله نکرده بودند ، به نظر شما دلیلش چیست؟
به نظر شما دلیل سکوت مسئولان قضائی و اطلاعاتی چیست؟
به نظر شما دلیل سکوت مسئولین فرهنگی چیست؟
سپاه پاسداران یک نهاد نظامی است که با توجه به تغییر نوع حملات نظامی در عصر حاضر و تغییر جنگ به نبرد سایبری خوشبختانه وظیفه خود را در این امر بسیار خوب انجام داده و خواهد داد.
اما مسئولان قضائی ، اطلاعاتی و فرهنگی ما می دانند روزی 25 هزار آی پی بازدید از یک سایت به چه معناست؟!(آی پی بازدید:هر کامپیوتر شامل یه شناسه آی پی است که اگر شخصی وارد سایتی شود فقط یک ورود برای او ثبت می شود پس اگر شخص در یک روز 100 بار هم وارد آن سایت شود فقط یه کانتر شامل شخص می شود)
آیا مسئولان قضایی ،اطلاعاتی و فرهنگی ما می دانند 300000 هزار عضو برای فقط یک سایت(آو یز ون) به چه معناست؟!
آیا مسئولان قضائی ، اطلاعاتی و فرهنگی ما می دانند که حتی قشر مذهبی و ارزشی ما هم این سایت ها را می شناختند؟!
آیا مسولین قضائی ، اطلاعاتی و فرهنگی کشور ما ، آیا حوزه علمیه استان قم می داند که نام استان قم در لیست 10 استان جستجو کننده کلمات مستهجن در اینترنت ایران است؟
آیا مسئولان قضایی ،اطلاعاتی و فرهنگی ما می دانند قبل از اقدامات سپاه پاسداران بازدید فقط یک سایت مستهجن و ضد دین(آو یز ون)با سایتی که 24 ساعت به رخ مردم می کشند یعنی تبیان برابری داشته؟!

آیا مسولین قضائی ، اطلاعاتی و فرهنگی کشور ما می دانند که بعد از این حرکت سپاه پاسداران نام ایران از لیست 10 کشور اول جستجو کننده کلمات مستهجن خارج شد؟!
ما دست برادران سپاهیمان را می بوسیم اما به آنها می گوییم خودتان را آماده نگه دارید چون با بی تفاوتی مسئولین فرهنگی، اطلاعاتی و قضائی ما بزودی سایت هایی همانند سایت هایی که شما زحمتشان را کشیدید راه اندازی خواهد شد.
-نوشته یکی از قربانیان این سایت ها را بدقت خوندم.باخودم فکر می کردم دست بچه های سپاه درد نکنه که این بنده خدا رو از این منجلاب بیرون کشیدند اما این بنده خدا به دلیل عدم وجود خوراک فرهنگی و ارزشی در اینترنت وارد اینگونه سایت ها شد و اما درسته که از این به بعد این سایت ها وجود ندارند اما اون خوراکی داره که جایگزین سایت های مستهجنش کنه؟!-
کسی هست که راهنماییش کنه؟!
دست تمام برادران زحمت کش سپاهیمان را می بوسیم اما به آنها می گوییم که خودشان را آماده نگه دارند چون با این مسئولان فرهنگی و اطلاعاتی که ما می بینیم بزودی شبکه های دیگری راه اندازی کی شود.

جبروتهم تحت اقدام حزب الله
عظمت آنها زیر گام های حزب الله است


نوشته شده توسط : کمیل | یکشنبه 88 اردیبهشت 6 | ساعت 3:50 عصر

نظرات دیگران [ نظر]


<   <<   21   22   23   24   25   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

وب سایت مجلات پزشکی عربستان هک شد
وب سایت
مسابقات هک!!!
89 ، سال خیانت دستگاه های دولتی
فتح سایت اسرائیلی
فتح وب سایت آل سعود
آغاز انتفاضه سایبری بر علیه آل سعود و آل خلیفه
نکاتی در باب مستند ظهور نزدیک است
ما ضعیف نیستیم ، مظلومیم
چند سوتی در خود زنی هاشمی
تشکر از شورای هماهنگی فعالین سایبری
کار گروه فنی شورای هماهنگی فعالین سایبری
همایش امت عاشورایی
انتقادی به مطالب مامور مخصوص
گاف نامه 3
[همه عناوین(166)][عناوین آرشیوشده]