سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پلاک نت

بسم الله القاصم الجبارین
ای دشمن حق ما دلیر و حق پرستیم
برگرد تا سربند یا زهرا نبستیم

با توجه به ادامه مبارزه با تخلفات اینترنتی توسط مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سپاه پاسداران و فعالیت سایت گرداب پیرامون این مسئله و با تشکر از تمامی دوستانی که در این مدت زحمت ارسال گزارش تخلفات را برای جهاد مجازی می کشیدند ، جهت تسریع در رسیدگی به تخلفات سایت ها و وبلاگ ها و رسیدگی قضائی و قانونی به این تخلفات لطفا از این به بعد گزارشات تخلف ها را برای بخش گزارشات مردمی سایت گرداب به آدرس زیر ارسال نمایید:

http://www.gerdab.ir/fa/pages/report.php

جبروتهم تحت اقدام حزب الله
عظمت آنها زیر گام های حزب الله است


نوشته شده توسط : کمیل | یکشنبه 88 اردیبهشت 6 | ساعت 2:21 عصر

نظرات دیگران [ نظر]


بسم الله القاصم الجبارین
ای دشمن حق ما دلیر و حق پرستیم
برگرد تا سربند یا زهرا(س) نبستیم

مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عناصر شبکه مضلین 4 که مربوط می شوند به مسئولین سایت های مستهجن و ضد دین فایر... و ایران فت معرفی نمود:
عناصر شبکه مضلین چهار اقدام به راه اندازی اولین پایگاه های اینترنتی در زمینه ترویج  انتشار محتوای ضد دین و مستهجن با رویکرد روابط نامشروع با محارم و روابط نامشروع نامتعارف (خشونت بار و ...) بصورت کاملا فارسی نمودنده و در این زمینه فعالیت می نمودند .

حمید . ن با نام مستعار "سپیده کیانی" :
سن:21 سا   محل تولد:کرمانشاه  وضعیت تاهل:مجرد  تحصیلات:دیپلم  محل سکونت:کرمانشاه

متهم حمید.ن با نام مستعار سپیده کیانی مدیر و راه انداز سایت مستهجن فایر... و تعدادی دیگر از سایت های مستهجن می باشد.
وی اقدام به نگارش دهها داستان مستهجن و انتشار آنها در پایگاه اینترنتی خود نموده بود. این داستانها که با قلمی توانا بنگارش درآمده است ، عمدتا فقط در پایگاه مستهجن نگار مذکور مشاهده شده است.
پایگاه اینترنتی اصلی متهم حمید.ن شامل بخش های کلیپ ها و داستان ها و عکس های ایرانی و خارجی با موضوعات روابط نامشروع ، برقراری رابطه جنسی با حیوانات و کارتون های مستهجن بوده است.
نامبرده بصورت هدفمند محتویات مستهجن خارجی با مضامینی مشابه ارتباط نامشروع با محارم را جمع آوری و در سایت اصلی خود منتشر می نموده است.

محمد مهدی . م :
سن:23 سال  محل تولد:تهران  وضعیت تاهل:مجرد  تحصیلات:دیپلم  محل سکونت:تهران

متهم محمد مهدی.م مدیر پایگاه مستهجن ایران فت (اولین و تنها پتیگاه اینترنتی فارسی زبان در زمنیه روابط نامشروع فتیش شامل بخش های صفحه اصلی ،گالری عکس و فیلم ، انجمن های گفتگو) می باشد.

وی در پایگاه خود چندین لینک اختصاصی از پایگاه های صهیونیستی -با پسوند اختصاصی اسرائیل- قرار داده بود . (لینک اختصاصی بدین معناست که لینک قرار داده شده مختص یک فرد می باشد و با هر کلیک بر روی آن لینک مبلغ مشخصی به حساب لینک دهنده واریز می شود.)

نامبرده تعداد 1114 لینک مرتبط با موضوع روابط نامشروع فتیش را در این پایگاه قرار داده است که بیانگر  ارتباط وی با سایر پایگاههای دارای این مضامین می باشد.
نامبرده در صفحه اصلی  ، سایت خود را  اینگونه معرفی می نماید:وب سایت بزرگ ایران فت نخستین و تنها وب سایت فتیش فارسی زبانان در دنیا و بزرگترین سایت فتیش خاورمیانه.

آریا .ع:
سن:26 سال  محل تولد:تهران  وضعیت تاهل:مجرد  تحصیلات:دانشجو  محل سکونت:تهران

متهم  آریا.ع مدیر و مالک یکی از شرکت های خدمات اینترنتی ، ارائه دهنده خدمات هاست و دامین به دو پایگاه مستهجن و ضد دین ایران فت و اس پرشین می باشد که این خدمات را با اطلاع از محتویات این پایگاه ها به آنها ارائه کرده است.
وی همچنین پشتیبانی فنی سایت متهم محمد مهدی.م را برعهده داشته است.وی عضو خبرنامه های تعدادی از سایت های صهیونیستی بوده و همچنین  ارتباطاتی با شرکت های تجاری صهیونیستی داشته بوده است.
در فهرست اتهامات فرد مذکور ، ارائه خدمات عبور از فیلترینگ نیز مشاهده می شود.

اخبار تکمیلی در سایت گرداب:http://www.gerdab.ir/fa/pages/?cid=256

جبروتهم تحت اقدام حزب الله
عظمت آنها زیر گام های حزب الله است


نوشته شده توسط : کمیل | دوشنبه 88 فروردین 31 | ساعت 11:56 صبح

نظرات دیگران [ نظر]


بسم الله القاصم الجبارین
ای دشمن حق ما دلیر و حق پرستیم
برگرد تا سربند یازهرا نبستیم

حدود 5 سال بود که پایگاه های اینترنتی با مطالب ضد دین و مستهجن در محیط اینترنت و به زبان فارسی فعالیت می نمودند و در کنار آنها وبلاگ هایی نیز با تغذیه از این پایگاه ها اقدام به انتشار مطالب مستهجن و ضد دین می کردند.
متاسفانه در این مدت هیچ یک از نهاد ها و سازمان های امنیتی اعم از قوه قضائیه،وزارت اطلاعات و ... اقدامی بر علیه این شبکه های فساد انجام ندادند.
مطمئنا اگر این نهادها و سازمان ها درک می کردند که 300 هزار عضو برای یک سایت به چه معناست به خودشان می آمدند.
مطمئنا اگر این نهادها و سازمان ها درک می کردند که روزی 25 هزار آی پی بازدید با وجود فیلترینگ به چه معناست به خودشان می آمدند.
مطمئنا اگر مسئولین ما حداقل اطلاعات را در مورد دنیای مجازی و جنگ سایبری که دشمن بر علیه ما شروع کرده ، داشتند به خودشان می آمدند.
اما طبق فرمایش حضرت امام که فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود فرزندان حضرت روح الله (ره) در سپاه پاسداران هنگامی که بی مسئولیتی برخی را مشاهده نمودند اینبار هم وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم نشان داده و به دشمنان ثابت نمودند برای حزب الله همه چیز دست یافتنی است و در شرایطی که هیچ احدی فکر دستگیری گردانندگان این سایت ها را هم نمی کرد(با توجه به کامنت هایی که برای جهاد مجازی فرستاده می شد و در آن به عدم توانایی نیروهای حزب اللهی برای انهدام این سایت ها اشاره می شد.)در ابتدای سال 88 خبر انهدام این سایت ها و دستگیری گردانندگان اصلی با توجه به اقامت در خارج از کشور در رسانه های داخلی و خارجی پیچید و برگ افتخار دیگری در دفتر سربازان حضرت روح الله در سپاه پاسداران ثبت شد.

اعضای گروه جهاد مجازی ضمن قدردانی و تشکر از نیروهای اطلاعات سپاه پاسداران حمایت کامل خود را از این اقدام و ادامه آن و فعالیت سایت گرداب اعلام می دارد و آماده هر گونه همکاری با این عزیزان می باشد.

جبروتهم تحت اقدام حزب الله
عظمت آنها زیر گام های حزب الله است


نوشته شده توسط : کمیل | یکشنبه 88 فروردین 30 | ساعت 1:59 عصر

نظرات دیگران [ نظر]


<   <<   21   22   23   24   25   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

وب سایت مجلات پزشکی عربستان هک شد
وب سایت
مسابقات هک!!!
89 ، سال خیانت دستگاه های دولتی
فتح سایت اسرائیلی
فتح وب سایت آل سعود
آغاز انتفاضه سایبری بر علیه آل سعود و آل خلیفه
نکاتی در باب مستند ظهور نزدیک است
ما ضعیف نیستیم ، مظلومیم
چند سوتی در خود زنی هاشمی
تشکر از شورای هماهنگی فعالین سایبری
کار گروه فنی شورای هماهنگی فعالین سایبری
همایش امت عاشورایی
انتقادی به مطالب مامور مخصوص
گاف نامه 3
[همه عناوین(166)][عناوین آرشیوشده]