ساعت دماسنج

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
سلام
با توجه به اينکه اقاي شليله شخصا اعلام کرده اند که وابسته به اين جريانها نيستند (حالا چه درست باشد چه نباشد) با توجه به اينکه اتهامات به شخص حقيقي در اين يادداشت وارد شده که مغاير قوانين سايت ماست. بنابراين يکي از اقدامات زير را بايستي انجام بدهيد:
1- اين يادداشت را حذف کنيد و 2- در يک پست مستقل، متن و لينک جوابيه ايشان http://www.lavashak.com/blog/?id=482 را بدون هيچ تغييري درج نماييد و خودتان نيز اگر پاسخي داريد ضميمه کنيد.
به نظر من حال که ايشان اعلام برائت کرده، اين خود حرکتي ارزشمند و مغتنم است و بهترست (اخلاقا و شرعا و انصافا) که يادداشت را حذف کنيد توضيح دهيد که صحبتهاي ايشان را حمل بر صحت ميکنيم.

پاسخ

يادداشت ويرايش ميشه اما باتوجه به اوضاع کنوني و هجمه فرقه سبز اين مطلب در جهت مقابله با اين منافقين بود . فقط من و خود ايشان مي دانيم و مي دانند که چه مي گوييم.ضمنا جناب فخري اگر قرار است اين مطلب شامل قانون شما شود فکر مي کنم بايد تمامي وبلاگ هايي که از ميرحسين موسوي انتقاد کرده اند مسدود شوند لطفا اقدام کنيد! به نظرم با توجه به شرايط کنوني و صحبت هاي رهبري مبني بهتر است همه مواضعشان را در مقابل اين فرقه ضاله مشخص نمايند...به جز جبهه حق و باطل جبهه ديگري نداريم.سعي کنيم در جبهه حق باشيم