• وبلاگ : جهاد مجازي
  • يادداشت : جوابيه خبر سايت محترم رجا نيوز
  • نظرات : 19 خصوصي ، 29 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + اباذر مزدك 

    اين نقض حريم خصوصي افراد است و باعث بدبيني جامعه نسبت به معصومين مي شود. اگر اراده خداوند بر حذف مخالفين يكتاپرستي و پيامبرش بود تمام كافران را از زمين بر مي داشت. اما چرا چنين اتفاقي نمي افتد و خداوند آنها را امان مي دهد؟

    خداي نكرده شما در جايگاهي بالاتر خود را مي بينيد؟ با نام دختر پيامبر آنها را نسبت به معصومين بدبين مي كنيد؟ اين كار شما جز دستاويز دادن به دست دشمنان اسلام كاري از پيش نمي برد. هر چه ما رشته كرده بوديم شما پنبه كرديد كمر من يكي را شكانديد! در برابر راه گم كرده ها سخنانم بر آب شد. خداوند شما را ببخشد.

    پاسخ

    چند سوال:ما حريم خصوصي افراد را نقض مي کنيم يا افرادي که عکس شخصي خواهر و مادرتان را در نت به نمايش مي گذارند و ما از آن جلوگيري مي کنيم؟اگر حريم خصوصي يعني عکس هاي شخصي مردم را پخش کنيد پس ما ناقض حريم خصوصي مردم هستيم.خداوند به کافران امان مي دهد که به راه راست هدايت شوند وقتي نشدند به وسيله دست حزب الله از بين مي بردشان.اگر مخالفت ما با نوشتن داستان هاي غير اخلاقي با پيامبر و پخش عکس هاي شخصي مردم بد نام کردن نام حضرت زهراست بله ما مي خواهيم حضرت را بد نام کنيم و حواله ما هم با خود بي بي.هر چه شما رشته کرده بوديد پنبه کرديم؟قضاوت را به وبلاگ نويسان بسپاريد.چه رشته هايي.عکس شخصي مردم-توهين به پيامبر-داستان ها و عکس هاي غير اخلاقي و ... چه رشته هاي زيبايي اگر رشته هاي شما اين است ما آمده ايم براي پنبه کردن آنها اگر کمر شما با اين چيز ها صاف است ما امده ايم براي نه فقط شکاندن کمرتان بلکه شکاندن گردنتانحواله هر دوي ما به حضرت زهرا